Gå til innhold

Betent hud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg med dette. Hver gang jeg blir stresset får jeg store betente kuler i ansiktet. De synes å ligge dypt nede i huden, det kommer ikke noe puss ut av dem. Når jeg slapper av igjen går de tilbake i løpet av et par tre dager. Huden kan i en periode ha et hardere "underlag" etterpå der kulene har vært.

De er svært synlige, hovner opp og huden blir rød. Har tenkt å snakke med legen om det, men det er vanskelig å planlegge det når det ikke er der hele tiden. Er voksen og for lengst ferdig med den vanlige kviseplagen.

Noen tanker eller råd?

*Håper*

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet
Håper noen kan hjelpe meg med dette. Hver gang jeg blir stresset får jeg store betente kuler i ansiktet. De synes å ligge dypt nede i huden, det kommer ikke noe puss ut av dem. Når jeg slapper av igjen går de tilbake i løpet av et par tre dager. Huden kan i en periode ha et hardere "underlag" etterpå der kulene har vært.

De er svært synlige, hovner opp og huden blir rød. Har tenkt å snakke med legen om det, men det er vanskelig å planlegge det når det ikke er der hele tiden. Er voksen og for lengst ferdig med den vanlige kviseplagen.

Noen tanker eller råd?

*Håper*

Anbefaler deg å oppsøke lege, selv om det kanskje ikke skulle være noe alvorlig så er det det å få et svar å føle seg trygg når du får det neste gang. kanksje legen tom har noe som hjelper mot det. ta bilde av det når du får det. For noen år tilbake når jeg ble stresset/opprørt/sint fikk jeg kjempestore røde utslett over begge lårene og knæra. det gikk tilbake av seg selv etter noen dager. Da jeg snakket med legen min om det så hun det ikke var noe å bry seg om egentlig. det var bare kroppen sin måte å avreagere på. nå har jge det ikke lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...