Gjest HildeG Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er vil kjøpe litt mer utstyr til kameraet mitt, har fra før av linsen som fulgte med kameraet 18-55mm og en 75-300mm. Jeg har lyst på en macro linse, vidvinkel linse og en ekstern blitz. Kan noen her hjelpe meg med konkrete anbefalinger? Jeg er forholdsvis nybegynner, så jeg er ikke helt inni terminologien enda. Takknemmelig for hjelp her!
annelene Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er vil kjøpe litt mer utstyr til kameraet mitt, har fra før av linsen som fulgte med kameraet 18-55mm og en 75-300mm. Jeg har lyst på en macro linse, vidvinkel linse og en ekstern blitz. Kan noen her hjelpe meg med konkrete anbefalinger? Jeg er forholdsvis nybegynner, så jeg er ikke helt inni terminologien enda. Takknemmelig for hjelp her! Hei! Jeg er rimelig nybegynner selv, men samboeren min er litt mer avansert... Jeg har ihvertfall funnet ut at det er veldig mye moro en kan gjøre med filter. (Og de er ikke SÅ dyre heller...) Jeg har 2 linser, og tyvlåner sambo sine av og til, og det er klart at det er moro med ulike linser, men det spørs liksom litt hva du vil ha utav det... Kan ihvertfall anbefale en amerikansk side hvor vi har handlet litt. mener adressen var www.bhphoto.com. Nå har jo dollar kursen steget, men tror forstatt du får det en del billigere der enn i Norge, på en del ting... Lykke til ihvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå