kooala82 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg trenger sårt en god fastlege som tar seg tid til å høre på meg og er forståelsesfull!!!..Noen som har noen å anbefale i fanaområdet eller mot sentrum eller i sentrum?????? Og hvem bør man ikke velge??;-P Endret 10. januar 2009 av kooala82
Saeria Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er fornøyd med Tommy Thorsen. Han holder til i sentrum.
Gjest Gjest_fiffi_* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Signerer Saeria. Tommy Thorsen er veldig flink. Jeg var innom 3 andre leger i Bergen før jeg endelig ble anbefalt Thorsen, og etter første time valgte meg endelig fastlege i Bergen. Husker ikke helt navnet på de andre, men han ene het Kada et eller annet og holdt til på Landås, en var en lege i Paradis, og den verste legen jeg har vært borti var Ragnhild Eriksen. Fikk helt legeskrekk av dama. Grøsser bare ved tanken på den legetimen, og det er 5 år siden nå.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Ragnhild Eriksen kan jeg også advare mot. hun var ikke god på kommunikasjon, noe som ville ordnet opp i en misforståelse. følte meg dårlig behandlet, ikke lyttet til, overkjørt og hun var ikke tillitsvekkende i sin behandling. Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 18. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Jeg trenger sårt en god fastlege som tar seg tid til å høre på meg og er forståelsesfull!!!..Noen som har noen å anbefale i fanaområdet eller mot sentrum eller i sentrum?????? Og hvem bør man ikke velge??;-P Synes at både Thomas Thomassen på Minde og Elisabeth Christensen i sentrum er flinke, medfølende og forståelsesfulle leger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå