kooala82 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har slitt med øyne som renner i maaange år nå..Tror det er bortimot 8 år nå,er 26 nå.Det renner ikke fra indre øyekrok,som er mest vanlig,men ytre...Og huden i ytre øyekrok blir rød og sår..Problemet forværres i vind,sol,kulde,sterkt lys og saltvann..Og i tillegg er huden rundt øyene mine stadig hoven og jeg føler jeg hele tiden ser trøtt ut.Jeg har sjekket om jeg har allergier,men nei har ikke det..Ikke tette tårekanaler heller..Skjønner ikke hva dette er..Har og lurt på om det kan ha noe med kosmetiske produkter eller sminke å gjøre,men problemet er der fordet om jeg kutter ut sminken.. Det høres ut som et lite problem,men det er sliiiitsomt!!! Noen som har det på samme måte eller som har en ide om hva dette kan være??
Pjukset Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Huffda, dette hørtes veldig ubehaglig ut! I følge leger er jeg visst ikke allergisk mot noe somhelst jeg heller, men det vet jeg er helt feil. Jeg gikk til en homeopat og fikk bekreftet det jeg trodde jeg var allergisk mot. Men uansett, jeg har hørt at folk som har overflod med candida kan få problemer med rennende/sviende øyne. Jeg antar at du har vært hos en øyespesialist?
kooala82 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Huffda, dette hørtes veldig ubehaglig ut! I følge leger er jeg visst ikke allergisk mot noe somhelst jeg heller, men det vet jeg er helt feil. Jeg gikk til en homeopat og fikk bekreftet det jeg trodde jeg var allergisk mot. Men uansett, jeg har hørt at folk som har overflod med candida kan få problemer med rennende/sviende øyne. Jeg antar at du har vært hos en øyespesialist? Det er ganske slitsomt..Takk for svar=) Ja,jeg var hos øyespesialist,men er et par år siden.Snakket med legen min om dette flere ganger og..Men kommer lissom aldri noe lenger med det. Kan man gå til homeopat å finne ut sånt altså??Kan det være noe å anbefale kanskje?..Overflod med candida???Soppinfeksjoner??Er du kvitt problemet nå??
Pjukset Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Kan man gå til homeopat å finne ut sånt altså??Kan det være noe å anbefale kanskje?..Overflod med candida???Soppinfeksjoner??Er du kvitt problemet nå?? Homeopater kan finne ut så mangt, hvis man kommer til en dyktig en. Man har jo så mye alternativ behandling nå, biopat, kinesolog, jeg går helt i surr. jeg har aldri hatt problemer med candida
kooala82 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Homeopater kan finne ut så mangt, hvis man kommer til en dyktig en. Man har jo så mye alternativ behandling nå, biopat, kinesolog, jeg går helt i surr. jeg har aldri hatt problemer med candida Hehe,er ikke lett å vite hvor man skal gå å søke hjelp nei;-p
Pjukset Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Hehe,er ikke lett å vite hvor man skal gå å søke hjelp nei;-p Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men hvis du søker på f.eks "hjelp for rennenede øyne" og der du bor, så kanskje du får opp noe søk på kvasir?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå