Avalon Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en fæl hoste. Hostet opp mye slim for noen dager siden, men nå er det ikke mer slim som jeg legger merke til iallefall. Bør jeg da ta hostesaft for tørrhoste eller for slim? Eller er det akkurat samme hvilken så lenge det er hostedempende?
Lizz84 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en fæl hoste. Hostet opp mye slim for noen dager siden, men nå er det ikke mer slim som jeg legger merke til iallefall. Bør jeg da ta hostesaft for tørrhoste eller for slim? Eller er det akkurat samme hvilken så lenge det er hostedempende? Hvis du har hostet opp mye slim tidligere ville jeg anbefalt deg og tatt slimløsende hostesaft hvis du skulle tatt noe, det er greit å få hostet opp slimet så det ikke ligger å godgjør seg i lungene dine! Men hvis du sliter med å sove om natten kan det være greit med en hostedempende da... Hør på apoteket hva de anbefaler, er så mange typer/ merker å velge mellom. De fleste fungerer ikke noe særlig synes jeg. Men får du resept på Cosylan (B-prep) kan denne fungere hostedempende og beroligende, men smaker IKKE godt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå