Gå til innhold

Forbanna drittunge!


Gjest Gjest-Lana*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-Lana*

Dette skjedde for ca 2 år siden... har ikke glemt det enda.. :gjeiper:

Det var en mai måned og jeg skulle hente min sønn i barnehagen.. akkurat den dagen brukte jeg bilen ( pleier som regel å gå, når jeg skal hente han ) typisk..

Ja.. jeg hadde hentet han, før jeg kommer hjem, så må jeg kjøre forbi barneskolen og ved siden av skolen,så er det en fjellvegg, ikke så bratt, har busker og trær, plutselig så kommer det to steiner dalende , ikke så veldig store, men nok til å lage to dype hull på panseret..

Jeg skvatt til, brå bremset, jeg lukte opp døren, skyndte meg ut for å se, men da såg jeg bare en gutt som løp opp bakken, fikk ikke sett ansiktet hans, bare ryggen, alderen kan være fra 10-14...

Jeg ville så gjerne løpe etter han, men kunne la gutten min sitte alene i bilen + jeg var gravid..

Jeg kjørte rundt hele nabolaget for å se etter gutten, men fant han aldri, ringte på alle hus som var rundt der det skjedde, for å høre om de hadde sett en gutt løpene.. ingen hadde sett ham... :snurt:

men kan heller ikke peke ut en gutt å si.. han gjorde det.. men.. men..

livet må jo gå videre :jepp:

Ville bare dele det med dere.. har dere noen episoder som har irriterer dere i lang tid.. del det med oss.. :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare dele det med dere.. har dere noen episoder som har irriterer dere i lang tid.. del det med oss.. :)

:)

Skjønner godt at du ble irritert ja. Har en episode som har irritert meg i lengre tid jeg også, men den blir litt malplassert under bil og trafikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjørte lastebil midt på vinteren. Husker ikke helt hvor det var, men over vegen gikk en gangbro. Der sto det barn og kastet ting/snøballer/stein ned på lastebilen og på vegen. Han klikka i vinkel. Han skvatt så forferdelig for han såg ikke hva det var, bare at noe traff bilen-..-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste av alt er at det kan gå ille galt. Barn tenker ikke over konsekvensene over hva de gjør,noe som er veldig dumt. Så kan det hende at de kjeder seg en dag og finner ut at de skal finne på noe moro, som å kase ting på biler. Det er veldig dumt det der, skjønner veldig godt at det kan være irriterende. Kanskje der hadde vært en idè om å snakke med sine barn om det. Fortelle at noe slik må de ikke finne på å gjøre. På den måten er man kanskje litt mer sikker på at sine egne barn ikke finner på noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nefer_*

Opplevd noe liknende selv ja. Bare med egg og ikke stein, kunne gått skikkelig ille. Skulle kjøre hjem, og må da opp en svært lange og bratt bakke med mange svinger. I den største svingen er det en klippe ytterst i svingen som jeg da må kjøre forbi. På toppen av denne klippen stod 3 drittunger og kastet egg ned på bilene som kjørte på veien. Jeg så jo ikke det fordi de var så høyt oppe. Første som skjer når jeg skal inn i svingen er at det sier pang flere ganger i frontruta mi, og den blir heldekt med egg. Jeg for det første skvatt så jævelig, for det andre så jeg ingenting og holdt på å kjøre rett i fjellveggen.

DA var jeg sinn da :kjefte: Men de løp jo selvfølgelig vekk og var ikke å se. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi var små gjorde vi noe lignende dette. Skjønte ikke hvor farlig det var.

Vi satt i skogen, like ved en vei (som sannsynligvis var utrolig glatt og krevende å kjøre på), og kastet store snøballer på bilene som kjørte forbi.

Husker særlig én bil. Han bråstoppet, og ble stående en stund. Vi hadde lagt oss ned i snøen og var kjemperedde. Så kjørte han videre. Noen minutter senere kom det en bil fra motsatt retning, og det var ikke før snøballene alt var i luften at vi så at det var den samme bilen!

Han bråbremset og løp ut av bilen og etter oss. Skogen var en bratt skrent, med metervis av puddersnø. Tror aldri jeg hverken før eller siden har tatt meg opp en så bratt, snøfull bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, kom på noe som ikke var bra... Jeg var med min bror og vår nevø og en av de skjøt med sprettert på en bil. Det var selvsagt naboen som var purk. Det fikk ingen konsekvenser da, men vi var ikke høye i hatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for ca 2 år siden... har ikke glemt det enda.. :gjeiper:

Det var en mai måned og jeg skulle hente min sønn i barnehagen.. akkurat den dagen brukte jeg bilen ( pleier som regel å gå, når jeg skal hente han ) typisk..

Ja.. jeg hadde hentet han, før jeg kommer hjem, så må jeg kjøre forbi barneskolen og ved siden av skolen,så er det en fjellvegg, ikke så bratt, har busker og trær, plutselig så kommer det to steiner dalende , ikke så veldig store, men nok til å lage to dype hull på panseret..

Jeg skvatt til, brå bremset, jeg lukte opp døren, skyndte meg ut for å se, men da såg jeg bare en gutt som løp opp bakken, fikk ikke sett ansiktet hans, bare ryggen, alderen kan være fra 10-14...

Jeg ville så gjerne løpe etter han, men kunne la gutten min sitte alene i bilen + jeg var gravid..

Jeg kjørte rundt hele nabolaget for å se etter gutten, men fant han aldri, ringte på alle hus som var rundt der det skjedde, for å høre om de hadde sett en gutt løpene.. ingen hadde sett ham... :snurt:

men kan heller ikke peke ut en gutt å si.. han gjorde det.. men.. men..

livet må jo gå videre :jepp:

Ville bare dele det med dere.. har dere noen episoder som har irriterer dere i lang tid.. del det med oss.. :)

:)

og hvordan gikk oppgjøret med forsikringselskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...