Gjest Gjest_Lillebille_* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har aldri hatt sopp før, så vidt jeg vet, og lurer på om jeg kan ha det nå... Det hverken lukter eller klør, men jeg er blitt veldig tørr der nede og sprekker lett. Utfloden er hvit (går på p piller hvis det kan ha noe å si...) Og kan det gjøre noe hvis jeg bruker feks canesten og behandler meg mot sopp hvis jeg ikke har det? Taknemmelig for alle svar
DDuck Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 hvis du er bekymret over dette, så kan det jo være lurt å snakke med en lege siden de gjerne kan gi ordentlige svar på slike spørsmål... vi her inne kan jo bare sitte å gjette..
Gjest Gjest_lillebille_* Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Sant sant! Dere kan jo ikke vite hvordan mitt underliv kjennes ut.. Men dere som har hatt sopp, hvordan merket dere det, hvordan kjennes det ut?
Lenestol Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Så lenge det ikke klør og det ikke lukter noe utenom det vanlige, kan du gjerne utelukke sopp. Hvit utflod er normalt (om man går på p-piller eller ikke). Dersom utfloden f.eks blir gulaktig er det gjerne greit å få sjekke opp i sakene. Er gjerne ikke så lurt å ta canesten-kur dersom du ikke er sikker på om du har sopp. Du har en normalflora å ivareta "der nede", og kan muligens ødelegge litt av denne dersom du behandler deg uten å ha sopp. At du er veldig trørr nedentil mener jeg utelukker sopp, da den trives best der det er mørkt og fuktig. Men det høres jo ikke helt behagelig ut at det sprekker i tillegg til å være tørr der nede da. Tror jeg ville tatt meg en bitteliten tur til legen, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Heisann. Om du er under 15 år så anbefales det at en lege stiller en diagnose før du begynner med canesten. Om du er over, så skal lege oppsøkes hvis ikke effekt oppnås innen 3-4 dager etter at du begynte med canesten Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Høres heller ut som det er bivirkninger fra p-pillene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå