Gjest Melinda87 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har hatt 1 utbrudd av herpes i underlivet, altså i vagina. Det er nå 5 måneder siden, og jeg begynte for 1 ukes tid siden å klø rundt rumpehullet.. Det svei og irriterte, og det har nå dukket opp 2-3 små hvite prikker. Gjør virkelig vondt å gå på do! Jeg var sikker på at dette var hemoroider når jeg googlet det (aldri hatt det), og til tross for at det sto på pakningsvedlegget at den reseptfrie hemoroidesalven "Xyloproct" ikke skulle brukes av de som hadde herpes genital tok jeg sjansen.. Jeg begynte igår. Grunnen var fordi jeg ikke helt kunne tro at jeg hadde herpes rundt anal..? Klør også litt i vagina og føler ubehag der, jeg begynner mer og mer og tro at dette er herpes utbrudd.. Noen andre som har hatt herpes rundt anal, eller hemoroider rundt der som kan fortelle symptomer? Jeg får ikke dratt til legen før på tirsdag... Har heller ikke lyst til å gå å sjekke meg, jeg synes det er mareritt nok å få sjekket vagina.. Men rumpehullet? Uff.. Blir utrolig takknemmelig og glad for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå