Circa Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er det noen som har erfaring med migrenebehandling ved denne klinikken? Evt andre alternative behandlingsmåter som faktisk virker? Takknemlig for hjelp og innspill:)
Avalon Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Jeg har nok ingen gode svar. Har ikke prøvd denne behandlingsmetoden. Har hatt migrene så lenge jeg kan huske, er bare 22. Men har blitt fóret av leger og nevrologer med masse forskjellige medikamenter som kunne ha effekt på migrene. Hjertemedisiner, blodtrykksmedisiner, anti-dep og epilepsimedisiner. Ingen av disse fungerte. Prøvde fysioterapi i mange år uten resultater, også kiropraktor. Prøvd å holde meg unna matvarer som kan gi migrene men heller ingen effekt der. Min mor har også migrene, og hun har prøvd det meste. Hennes migreneanfall brukes som "skrekk eksempler" av leger. Så, i min familie er det ingen som har noen gode tips dessverre. Skulle ønske vi alle med migrene kunne blitt kvitt det for godt. Lykke til!!!
Purple Diamond Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Skulle ønske vi alle med migrene kunne blitt kvitt det for godt. Lykke til!!! Enig! Er utrolig slitsomt... Lykke til fra meg også
Circa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Litt sent, men takk for svar. Nå har jeg forsøkt naprapati, uten å merke alt for stor forskjell. Neste forsøk er karbofattig kost. Virker ikke det, så får jeg prøve blodtrykksenkende medisin. Eller botox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå