Gå til innhold

Phillips Wake Up Light


Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg og samboern min planlegger å kjøpe en sånn wake up light-vekkerklokke fra phillips :idesmil:

Men jeg vil gjerne høre fra dere som har denne lampen/vekkerklokken.

Er du fornøyd? Hvordan er den å bruke? etc

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Nå har ikke jeg Phillips men et annet merke med samme prinsipp. Rett og slett den mest behagelige måten å våkne på nå midt på vinteren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende behagelig ja. Jeg liker mørketiden, men kjøpte klokka fordi jeg hatet lyden i min gamle klokke. Til min overraskelse føler jeg meg nå mer våken når jeg skal opp, selv om jeg aldri har hatt problemer med å stå opp før heller. Så jeg tror den virker (og jeg slipper den infernalske pipingen fra et vanlig ur ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg Phillips men et annet merke med samme prinsipp. Rett og slett den mest behagelige måten å våkne på nå midt på vinteren :jepp:

Oooh, da er dette er bra kjøp da :mrgreen:

Liker tanken på at man blir vekket gradvis.. Det er trotur for meg å våkne far dyp søvn og gå rett på badet. Sambo må rive og slite i meg :pisk::glare:

Forbausende behagelig ja. Jeg liker mørketiden, men kjøpte klokka fordi jeg hatet lyden i min gamle klokke. Til min overraskelse føler jeg meg nå mer våken når jeg skal opp, selv om jeg aldri har hatt problemer med å stå opp før heller. Så jeg tror den virker (og jeg slipper den infernalske pipingen fra et vanlig ur ;) )

Da er du heldig! Fordi jeg hater kulda og mørket! :sur:

Haha, jeg gleder meg til å kjøpe en nå, spesielt siden vi har verdens mest sjarmerende 80's klokkeradio..... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65

Jeg har også byttet ut "retroklokken" fra 80-tallet med en Phillips Wakeuplight. Er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet en ny modell nå med ny design, men mange selger fortsatt den forrige tror jeg til en del rimeligere pris enn den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den, og er veldig fornøyd.

Jeg har den typen som du får alarm etter tiden (1/2 time) er ute. Jeg kan ha problemer med å stå opp om morgenen og har flere ganger opplevd å ikke våkne av lyset...

Du kan velge mellom radio, bølgeskvulp, fuglekvitter og en frosk som "breker".

Den koster littegranne mer enn den uten alarm, men det er den absolutt verdt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, og jeg er fornøyd med oppvåkningen. Meget behagelig. Det jeg er mindre fornøyd med er at man må trykke seg gjennom alle lydene for å skru den av/på. Og at knappene bråker så innmari når man trykker på dem. :frustrert:

Bruker den ikke av den årsaken. Ja, og klokka forsinker seg. ca 5 minutter i måneden. Slitsomt. Og jeg er egentlig ikke så fornøyd med den allikevel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, og jeg er fornøyd med oppvåkningen. Meget behagelig. Det jeg er mindre fornøyd med er at man må trykke seg gjennom alle lydene for å skru den av/på. Og at knappene bråker så innmari når man trykker på dem. :frustrert:

Bruker den ikke av den årsaken. Ja, og klokka forsinker seg. ca 5 minutter i måneden. Slitsomt. Og jeg er egentlig ikke så fornøyd med den allikevel......

Hehe, her har vi også problemer med å skru den av og på, og sette den til ringing dagen etter (samboer pleier å trykke i vei, også piper den høyt... men noen ganger slår den seg på av seg selv om morgenen :klø: ). Noen ganger begynner den å ringe i andre intervaller enn ellers og er vanskelig å slå av, så det virker som den lever sitt eget liv - selv om dette sikkert delvis skyldes morgentrøtt IQ hos oss brukere og delvis at en slik maskin burde hatt maks én knapp :sjenert: Men veldig fornøyde med måten å våkne på, deilig med gradvis lysere rom og lyd (om enn litt irriterende - du, du, DU, DU!, fuglesangen er ganske syntetisk og radio har vi ikke på vår). Vi bruker riktignok flere vekkerklokker i tillegg (b-mennesker, vi?), men så lenge de ringer etter at wake up-lampa har skrudd seg på er de ikke så skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset så har klokka begynt å leve sitt eget liv. Den ringer når den skal, men den starter kanskje lyset annenhver dag hvis vi er heldige. Tror det er noe galt, for den funker igjen når vi drar ut og setter i kontakten igjen.

Men sett vekk ifra det så er det veldig godt å få en sånn myk start på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, virker som om det var litt blandede følelser :Nikke:

men jeg og sambo har likevel besluttet å bestille en (den med radio)

så kommer den tildigst i morgen :mrgreen:

Kan bli spennende dette, takkf or svar! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...