Gå til innhold

50 - 70 % på brudekjoler

Fremhevede innlegg

Gjest Frk.Fryd
Skrevet

Kjære Minnie.

Nå vet jeg ikke fra hvilket samfunnslag du kommer fra, men når du uttaler deg sånn som du gjør, tipper jeg at du er en person med helt vanlig inntekt/oppvekstvilkår. For INGEN med økonomisk sans/dannelse kaller folk som kjøper kjolen de faller for på salg for SMAKLØSE!

Det virker på meg som om du prøver å gjøre deg veldig "importante" med å skryte av dyre kjoler, sko etc.. Ikke kall meg misunnelig, jeg har antakelig lagt ned det firdobbelt av det du har på brudeutstyr. Men i motsetning til deg har jeg en god oppdragelse, og vet hva som er dannet oppførsel. Det er ikke dannet å si at fornuftige mennesker er smakløse. Det er heller ikke smart å gjøre seg så ovenpå at ingen tror på deg...

Sorry, JEG tror ihvert fall at du er en "wannabe-rich"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så blir jeg nesten fornærma når noen kommenterer andres ønske om å prioritere sin egen økonomi!

Å gifte seg er et sinnsykt mas om penger og detaljer og det ene og det andre og gudvethva.

At noen tar seg råd til å kjøpe splitternye kjoler til full pris er helt OK for meg og de fleste andre, men da bør disse personene for pokker også akseptere at andre ønsker å være litt mer økonomisk når det gjelder kjøp av klær til denne store dagen.

(Det skal faktisk brukes penger på litt mer enn klær og kjoler denne dagen.......... )

Selv skal jeg sikre meg brudekjole og forhåpentligvis også kjole til mine to brudepiker ( og kanskje også kjæresten min ??) på det store brudekjolesalget den 18.oktober i Oslo nå i høst . ( Tror det heter noe sånt som: BC's Bryllupsevent (????????) ( veit ikke datoen ennå, men følger med i avisen )

En jeg jobber med var der ifjor, og der hadde de kjempemange fine kjoler som ble solgt veldig billig. Utvalget i størrelser var godt også, og det er litt viktig for meg ( er ikke så stor... )

Uansett, jeg håper at folk respekterer at vi alle er forskjellige.

Skrevet

Personlig så blir jeg nesten fornærma når noen kommenterer andres ønske om å prioritere sin egen økonomi!

Å gifte seg er et sinnsykt mas om penger og detaljer og det ene og det andre og gudvethva.

At noen tar seg råd til å kjøpe splitternye kjoler til full pris er helt OK for meg og de fleste andre, men da bør disse personene for pokker også akseptere at andre ønsker å være litt mer økonomisk når det gjelder kjøp av klær til denne store dagen.

(Det skal faktisk brukes penger på litt mer enn klær og kjoler denne dagen.......... )

Selv skal jeg sikre meg brudekjole og forhåpentligvis også kjole til mine to brudepiker ( og kanskje også kjæresten min ??) på det store brudekjolesalget den 18.oktober i Oslo nå i høst . ( Tror det heter noe sånt som: BC's Bryllupsevent (????????) ( veit ikke datoen ennå, men følger med i avisen )

En jeg jobber med var der ifjor, og der hadde de kjempemange fine kjoler som ble solgt veldig billig. Utvalget i størrelser var godt også, og det er litt viktig for meg ( er ikke så stor... )

Uansett, jeg håper at folk respekterer at vi alle er forskjellige.

• 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2003 den 20.05, Gjest Minnie Emmerdale skrev:

Å kjøpe brudekjole på salg synes jeg er litt smakløst, det er brudekjoler dette her, ikke vanlige sommerkjoler.

Minnie

Det må da være  bare positivt å spare flerfoldige tusenlapper på å kjøpe brudekjolen på salg? :) 

Anonymkode: a3f43...58f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt smakløst å kjøpe kjole til fullpris jeg, hvis man kan få tilsvarende på salg. Like sexy som å dra penger ned i dass...

Anonymkode: 0a09d...5c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Alle er enige med dere, men sjekk årstallet på HI da.

Anonymkode: ea194...d98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...