Gå til innhold

Veien mot nr. 3


Sonora

Anbefalte innlegg

Prøver meg på en dagbok. Ble så inspirert av Poonas.

Jeg er snart 27, gift og har to barn fra før. En jente på snart 4 og en gutt på 1 1/2. Nå vil vi gjerne ha nr. 3. Dessverre så tok jeg p-sprøyta i sept. og ting har ikke kommet skikkelig i gang igjen etter det.

Før i dag icon_smile.gif I dag ser det ut som el er kommet. Så nå er det bare å vente og se om ting klaffer. Hadde vært veldig artig om det hadde gjort det. Men er forberedt på å vente.

Dette var en liten begynnelse....

Klem fra

Sonora vinke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sonora!!

Så kos å se at min dagbok var til inspirasjon da icon_biggrin.gif

Gleder meg til å følge deg her også.. Utrolig flott å ha en plass å skrote ned alt man tenker på!!!

Da satser vi på at EL er i rute, og at magen er på plass om ikke så lenge icon_biggrin.gif

Knuseklem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL dag icon_smile.gif

Endelig ser det ut som el er her. Etter 3 mnd uten veken mens eller el, så tror jeg nå at ting er på vei tilbake til normalen. Må innrømme at jeg er full av håp i dag. På at nå har det gått bra. Kryss fingrene for meg.

Sonora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sonora icon_smile.gif

Alltid hyggelig å "se" et nytt fjes på disse sidene. Velkommen skal du være.

Skal krysse fingrene for deg, jeg....ønsker 2 blå til alle her!

Kjekt å se det er flere bergensere her, forresten:)

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så var mensen her icon_frown.gif

Men jeg regna med det. Hadde jo vært utrolig flaks vist det hadde gått første mnd med el.

Sonora icon_cry.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Sonora den 2002-04-26 09:01 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sonora!

Ja, den tanta er aldri velkommen for oss prøvere!...den har med å holde seg laaaangt borte!.. frustrert.giffy_fy.gif

Men det var jo "bare" 1 prøvemåned, så du får bare smøre deg med litt tålmodighet, og håpe at det snart blir din tur igjen!...men det blir nok bedre nå, når du har hatt en normal syklus, og vet at dere kan treffe denne gangen...

Jeg er også i 2 prøvemåned, men er en utålmodig sjel, som gjerne vil ha 2 blå snarest!..

Vil iallefall ønske deg Lykke til!

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det gå denne mnd skal tro??? Tror egentlig ikke det. Kan tenke meg at det går 9 mnd slik som sist. Er ikke så veldig opptimistisk for tiden. Er trøtt og lei det meste.

Min lille jente 4 år i dag, og var en solstråle i dag tidlig. Skikkelig stolt over å være 4.

Tenk å kunne være liten igjen, og uten en eneste bekymring.....

Klem fra

sonora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ny mnd, nye muligheter icon_smile.gif

Nå er tantebesøket over for denne gang, og jeg kan på nytt se fremmover mot jakten på el. Tepmen er funnet frem igjen, og denne mnd skal vi jammen stå på icon_wink.gif Satser på å rekke februarklubben....

Klem fra

Sonora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei icon_smile.gif

På en måte er det en lettelse å starte på dag 1 igjen, selv om man selvsagt håper på 2 blå istedenfor. Som du sier så gir ny måned nye muligheter.... icon_smile.gif

Det skal visst ikke være så lett å barn...skikkelig snålt dette her. Sist jeg ble gravid gikk jeg på mini-p (tok visst pillen noen timer for sent...) og da tenker jeg "Søren heller, når rompetrollene forserte den barrieren så MÅ de greie det nå som veien er klar!!!"

"Storesøster" er sååå klar til å få lillebror/søster, det går nesten ikke en dag uten at hun maser/snakker om det. Tror nok vil takle den rollen kjempebra icon_smile.gif

Men hun ga meg en liten tankevekker en dag da hun spurte hvordan man lager baby...hun sa at det finns babyer som dør i magen også icon_frown.gif Ikke skjønner jeg hvor hun har det i fra, men samtidig er jeg glad for at hun vet at det kan faktisk skje. Derfor har vi bestemt oss for å fortelle tidlig om vi blir gravide. Om det skulle gå galt, så er det viktig for henne at hun vet hva som skjer rundt henne. ( Men måtte Moder Jord forby at noe sånt skulle skje...)

Ønsker deg lykke til i denne syklusen, og kos deg masse med barna dine icon_smile.gif

Masse klemmer

fra Zafir1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-05-27 10:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

13.06.02

Ennå en el over. Den kom sent denne mnd. På dag 19 icon_frown.gif Nå får jeg håpe at mensen kommer tilsvarende senere, og ikke på dag 28 som som er vanlig hos meg.

http://www.tcoyf.com/cgi-bin/chart.pl/groanita Her er charten min for de som er "inne " på tcoyf.

Kryss fingrene for meg, jenter:)1212[ Dette Innlegg er endret av: sonora den 2002-06-13 12:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...