Rioja Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Ville bare dele denne med dere: Kjærestebiff (Jeg stekte biffen litt lenger en det som står i oppskriften.) Fantastisk godt og utrolig enkelt. God helg!
Pingting Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ville bare dele denne med dere: Kjærestebiff (Jeg stekte biffen litt lenger en det som står i oppskriften.) Fantastisk godt og utrolig enkelt. God helg! Oi! Takk for tips! Det så veldig godt ut, så må prøves før eller senere. Kjæresten min er ikke SÅ glad i biff, men så lenge jeg tar initiativ er han helt enig, tror jeg. Vi skal lage en denne helgen med whisky i, DA var det visst spennende!
Leanne Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 spennende oppskrift! Den skal prøves en dag! bare minne om at man i dag får kjøpt 150g ytrefilet av storfe til 14,90 på kiwi...
venus_ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 spennende oppskrift! Den skal prøves en dag! bare minne om at man i dag får kjøpt 150g ytrefilet av storfe til 14,90 på kiwi... Ja, det er genialt Kjøpte to stk, så skal jeg prøve denne oppskriften i morgen
Gjest Ansjoni Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 bare minne om at man i dag får kjøpt 150g ytrefilet av storfe til 14,90 på kiwi... Oi, det var billig! Gjelder tilbudet bare i dag?
Leanne Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Oi, det var billig! Gjelder tilbudet bare i dag? ja! var en reklame på tv'n i går om at det skulle være en "god vare" på tilbud hver fredag til 14,90.. og at de skulle starte med ytrefilet av storfe... jeg kjøpte ganske mange jeg følte meg nesten som om jeg var på svensketur.... er spent på hva som er neste uke jeg....kjekt med billig og god helge mat
venus_ Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, med meg er frysern full, hvis ikke hadde jeg også kjøpt fler. Men sånt er genialt for meg som er student. Er ikke ofte jeg tar meg råd til biff til middag.
Pingting Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Sjekket nettopp nettsiden deres, og det er hele helga!
venus_ Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Denne var ganske god Men ble litt mye saus i forhold til grønnsaker synes jeg.
Mischa Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 ja! var en reklame på tv'n i går om at det skulle være en "god vare" på tilbud hver fredag til 14,90.. og at de skulle starte med ytrefilet av storfe... jeg kjøpte ganske mange jeg følte meg nesten som om jeg var på svensketur.... er spent på hva som er neste uke jeg....kjekt med billig og god helge mat Var det du som kjøpte opp hele partiet på vår Kiwi eller? Hos oss var det helt tomt!
Pingting Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Tror det ble veldig fort omt over alt. Og det er jo forståelig, det er jo halv pris av vanlig kilopris! Leste på nettsidene deres at det skal være noe sånt hver helg fra nå, biff, svinefilet, laksefilet eller kylling. Veldig lur måte å skaffe seg kunder på, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå