Gjest hstj Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 jeg benyttet meg for en god stund tilbake av shapemassage for å redusere midjemålet. det betydde ca 10 - 12 timer spredt over noen måneder med KRAFTIG massasje av magen, og bruk av kopping. vi snakker massasje som magen blir helt blålilla av, sprengte blodkar over hele magen. så igrunnen mer ut som om noen hadde malt meg med lilla maling..... en bieffekt av dette for mange skulle være blandt annet bedret fordøyelse, men dette kunne forverre seg akkurat i behandlingstiden før effekten ble bedre. midjemålet ble redusert med 7 centimeter, men med på kjøpet fikk jeg nokså kraftige fordøyelsesplager. jeg har alltid hatt litt fordøyelsesplager, men under behandlingen ble det helt vanvittig - spesielt med tanke på luft..... i ettertid(over ett år etter) har jeg hatt det legen mener er irritabel tykktarm, og alle de festlige symptomer det medfører. det gjør jo både jobb og privatsituasjon vanskelig...:/ er det noen andre som har hatt motsatt effekt av dette her, eller er det bare et uheldig sammentreff? og hvordan i alle dager kan man fikse det igjen?....
Gjest altså.. Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke noe hjelp i denslags humbug for å bli slank... Og i tillegg er det farlig! Den type behandling som gir slike merker (!) kan sammenlignes med vold, slag og spark. Eller en trafikkulykke! Man er ikke skrudd sammen for å tåle sånt. Du må snakke med en lege. For alt du vet kan dette ha skapt vridninger og trangere forhold for tarmene. Eller verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå