Gå til innhold

Kan broren min være forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august og sliter litt med valg av forlover.

Har en "beste"venninne som jeg har kjent veldig lenge, det er hun jeg har hatt mest kontakt med de siste årene.

vi har avtalt for lenge siden at vi skulle være forlover i hverandres bryllup.

Nå skal hun gifte seg om tre måneder og har tydeligvis valgt en annen forlover, derfor gidder jeg i hvert fall ikke å velge henne

Så har jeg en annen venninne jeg kanskje kunne spurt, vi har kjent hverandre siden vi var små og gått på skole sammen, men de siste årene har vi ikke hatt så mye kontakt, bare besøkt hverandre innimellom og snakket litt på tlf.

Men jeg er ikke sikker på om jeg kan spørre henne om noe sånt.

Og så er den personen som har vært med meg hele livet, min aller beste venn og fadder til begge barna mine: broren min.

Kan man ha en forlover av motsatt kjønn? Eller syns dere det virker rart?

For jeg har jo masse venninner/bekjente, men ingen jeg har et så nært forhold til at jeg vil ha dem som forlover.. og søsteren min er for ung.

Hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
Jeg skal gifte meg i august og sliter litt med valg av forlover.

Har en "beste"venninne som jeg har kjent veldig lenge, det er hun jeg har hatt mest kontakt med de siste årene.

vi har avtalt for lenge siden at vi skulle være forlover i hverandres bryllup.

Nå skal hun gifte seg om tre måneder og har tydeligvis valgt en annen forlover, derfor gidder jeg i hvert fall ikke å velge henne

Så har jeg en annen venninne jeg kanskje kunne spurt, vi har kjent hverandre siden vi var små og gått på skole sammen, men de siste årene har vi ikke hatt så mye kontakt, bare besøkt hverandre innimellom og snakket litt på tlf.

Men jeg er ikke sikker på om jeg kan spørre henne om noe sånt.

Og så er den personen som har vært med meg hele livet, min aller beste venn og fadder til begge barna mine: broren min.

Kan man ha en forlover av motsatt kjønn? Eller syns dere det virker rart?

For jeg har jo masse venninner/bekjente, men ingen jeg har et så nært forhold til at jeg vil ha dem som forlover.. og søsteren min er for ung.

Hva ville dere valgt?

Jeg har valgt broren min. Han ble sååå glad :) Det er ikke noe problem

Skrevet

Det syntes jeg hørtes kjempefint ut! :) Utrolig dumt av hun venninna di da, å bare ''dumpe'' deg på den måten... :klø:

Gjest Pysepus
Skrevet

Kjempekoselig med broren din som forlover da :)

Skrevet

Klart du kan ha broren din. ;) Min kommende mann skal ha søsteren sin, og siden jeg skal ha søsteren min blir han eneste mann der oppe..

Skrevet

Han må vel ha på kjuole da.

Det hadde jeg villet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...