Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 samme hvor mye jeg prøver å støte langt inn i jenta mi, er det 4-5 cm som forblir på utsiden, uansett stilling. ikke er jeg spesielt stor heller, ca 15 cm. hvor vanlig er dette "problemet"? noen som klarer å få inn hele?
Gjest womenwomen Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 samme hvor mye jeg prøver å støte langt inn i jenta mi, er det 4-5 cm som forblir på utsiden, uansett stilling. ikke er jeg spesielt stor heller, ca 15 cm. hvor vanlig er dette "problemet"? noen som klarer å få inn hele? Min får inn hele stasen i meg -alltså 17 cm uten problem .Deilig : ) Jeg bruker også sitte godt tredd nedpå hann - alltså oppå han .Da kjenner jeg han dypt dypt : ) Kanskje dama de har " forkortet skjede " pga nedfallen livmorhals / livmor / skjedevegg-prolaps pga fødsel ???Har lest om kvinner som har fått forkortet skjede pga nedfall av organer etter graviditeter -slik at det gjør vondt om mannen kommer for langt inn .FORKORTET SKJEDE -er ikke et helt uvanlig problem DESVERRE . Eller du er sinnsykt uvanlig STOR ??? Hvor mange cm har du : ) SMILE
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hun er nok en kvinne med liten romslighet, ikke verre enn det. Det er som sagt like stor forskjell på kvinner som menn.
Dr.Feber Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Hvor gammel er hun? Sikker på at hun klarer å slappe helt av? Bruk MASSE glidemiddel neste gang og prøv sakte, men sikkert å gli helt inn. Dersom veldig ung, kan det jo være at hennes jomfruhinne ikke er helt borte og at den må brytes. Noen har veldig "seig" jomfuhinne...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Da er det jo bare å nyte at hun er litt mindre romslig!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Da er det jo bare å nyte at hun er litt mindre romslig! Hun er vel ikke trang...bare kort. Vid som en låvedør eller som Mjøsa, og kort i strekning.
Gjest snitt Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 det er slettes ikke vanlig at jenta får inn hele nei.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Mannen min får heller ikke inn hele, og tror ikke det er uvanelig. Og ikke har jeg livmorsnedfall, he he. Vi alle damer er forskjellige, heldigvis. Utforsk hverandre, og dere vil finne stillinger som hun kan få inn hele.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå