Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg sliter om dagen. Jeg går hjemme, og jobber ikke. Allikevel merker jeg "tidsklemma". Det har en overveldende følelse av at det er for mye. Hus og barn og hunden. Det er tungt å komme i gang og jeg er lite effektiv. Rekker ikke særlig mye på en dag. Føler meg så motløs fordi det er uoverkommelig. Synes jeg rydder hele tiden, allikevel er det rotete. Hvordan organiserer andre dagene sine? Jeg skulle ønske jeg var strukturert, effektiv, hadde masse tiltak. Men jeg er stikk motsatt. Jeg har lyst til å bake og strikke, holde huset i orden, ha god samvittighet for hund og barn og allikevel ha tid til meg selv. Det er jo derfor jeg ikke jobber!! Har dere noen råd til meg her inne? Jeg har så lyst på en bedre hverdag...
Gjest høsh Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 vel, det er jo lett å bli mer tiltaksløs jo mindre man har å organisere. slik er det iallefall for meg. hektisk hverdag med full pakke tvinger jo frem stålorganisering. hvis barna dine er i barnehage/skole, så var det jo definitivt mer å henge fingrene i når du evt var i full jobb i tillegg. kanksje du bør ta deg en tur til legen, kan jo hende du har en fysisk grunn til at du er slapp og sliten til tross for at du faktisk ikke er i jobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå