Furstina Skrevet 28. juni 2003 #21 Del Skrevet 28. juni 2003 Vad är det som gör att vi skulle tro att de miljoner spermier du fördelar över lakanet skulle vara livsdugliga och resultera i befruktning som överlever fram till förlossning och en liten människa? På sin egen lilla färd är de bara halvfärdiga till att böra gro till ett liv. Så egentligen är du knappt halvfärdig när du strör din befolkning kring dig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 28. juni 2003 #22 Del Skrevet 28. juni 2003 Hadde en ide da jeg var fjortis. Hvorfor ikke ta vare på all sæd når menn kommer i puberteten, fryse den ned, og så kastrere dem... Da hadde de kanskje vært enklere å forholde seg til - kunne satt dem i kroppsarbeid, hogge ved osv. Men jeg var altså fjortis, kan ikke si jeg synes det samme i dag. Det var veldig gøy å være fjortis, og det var ekstra givende å komme med slike teorier overfor andre fjortiser, særlig overfor de to guttene vi hadde i klassen, og som endte opp som nervevrak, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå