Gå til innhold

Asteria Side (nazar)


Gjest Gjestemus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestemus

Noen som har vært der og kan fortelle om de var fornøyde el ikke?

Vi var på Pegasos Royal i fjor og var MEGAFORNØYD, ville prøve nytt i år og vil da på ett mindre hotell enn sist - vi vurderer derfor Asteria Side.

Hadde blitt veldig glad for svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asteria Side er kjempeflott, var der sommeren 2007 og var superfornøyd. Det gikk dolmuser rett utenfor hotellet og inn til sentrum hvert tredje sekund eller noe, så det var ikke noe problem. En del av stranden tilhørte hotellet, og det var ikke noe problem å få senger der. Parasollene var slike seil som hang over (hvis du skjønner), kjempepraktiske da man flytter sengene etter skyggen i stedet for å drive å flytte på parasollene. De hadde også selvsagt håndkleservice. I tillegg hadde de volleyballnett på stranden, og det var felles volleyballspilling to ganger om dagen. Morro! De hadde en beachbar og en poolbar hvor man kunne bestille lunsj. Ellers lå det vannflasker og slikt ute, slik at det bare var å ta. Frukt var også tilgjengelig hele dagen. Maten i buffeten var veldig variert og god, ikke slike gryteretter man får mange plasser, men grillet/stekt kjøtt, fisk og kyllig. På kvelden var det livemusikk/trubadur hver kveld. Og vi brukte å sitte ute å ta en øl i sofaen på en kjempekoselig "veranda" eller hva jeg skal kalle det. De hadde også show hver kveld, men det var ikke alltid vi brukte å se på det. Fikk inntrykk av at mange av de andre gjestene var fra Tyskland/Nederland, men også en del fra norden. Det var ikke så mange ungdommer der, og heller ikke så mange barn. Egentlig en veldig rolig og koselig plass. Lite russere heldigvis, liker ikke de! Skal jeg si noe negativt om turen vi hadde til Asteria må det være at airconditionen var litt dårlig, men er mulig vi var uheldige med rommet eller at de har byttet ut disse nå. Vil anbefale dere å bestille rom mot havet, og i "hovedbygget". Vi hadde det, og var veldig glade for det da det virket mer lettvint :) Si ifra om det er noe mer du lurer på. Vil absolutt anbefale dere å reise til Asteria Side!! Er faktisk den beste plassen jeg har vært på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra!

Vi har bestilt rom på Asteria Side nå og vi skal ha Familiesuite - vet ikke i hvilket bygg de er i, men de er ihvertfall på 2 etg og se kjempefine ut!

Vi var på Pegasos Royal i fjor og likte oss kjempegodt der! Buffètene var fantastiske og aldri har vi vel spist så mye noen gang :) Men til tross for at vi likte oss godt så ville vi til ett mindre hotell i år da vi trives best på sånne plasser.

Leste noen sånne anmeldelser på Asteria Sides hjemmeside og såg der at det var folk stort sett hadde vært veldig fornøyd, men at de syntes at maten var for tilrettelagt tyskere. Men takke meg til tysk mat istedet for engelsk :)

Blir spennende ihvertfall og jeg gleder meg ekstra nå etter svar fra deg! Tusen tusen takk!!!!!!

Det var butikker i kjelleren der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...