Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Har ei (etter min mening over-) hysterisk venninne her: Hun tror hu glemte igjen en tampong i sjeden i sommer(!!!). Hun har ingen plager annet enn at hun ofte føler seg tørr i sjeden, og at hun ikke blir gravid. Det er selvfølgelig helt umulig at den kan ha lagt seg på tvers, så det er derfor verken hun eller kjæresten kjenner det? Hun ville fått en infeksjon nå hvis det er noe der ikke sant? Hun har mensen som normalt, tidvis ubehagelig lukt fra sjeden (men det får man jo innimellom) og sluttet med p-plaster i oktober, så da er det ikke uvanlig at hun ikke har blitt gravid enda... Blir såå oppgitt her, så kan dere være så snille å berolige henne???
Gjest Klaveret Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes at hun burde ta seg en tur til legen for å sjekke.
Gjest fager Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Dersom en tampong blir sittende inne i mer enn et døgn så er sansynligheten for at hun får store plager eller blir dausjuk så stor. At hun ville havna på legevakta! Tamponger er bakteriebomber! Og dessuten, man kan kjenne livmorhalsen med fingeren om man setter seg på huk. Hvor skulle en tampong gjort av seg i så fall?? Nerver gjør mye rart med folk.. Tørrhet og lukt er ikke normaltilstander, jeg ville tatt en prat med gynekolog. Kanskje hun har en eller annen tilstand som krever ettersyn, men det har ikke noe med gjenglemte tamponger å gjøre..
GudrunO Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Har ei (etter min mening over-) hysterisk venninne her: Hun tror hu glemte igjen en tampong i sjeden i sommer(!!!). Hun har ingen plager annet enn at hun ofte føler seg tørr i sjeden, og at hun ikke blir gravid. Det er selvfølgelig helt umulig at den kan ha lagt seg på tvers, så det er derfor verken hun eller kjæresten kjenner det? Hun ville fått en infeksjon nå hvis det er noe der ikke sant? Hun har mensen som normalt, tidvis ubehagelig lukt fra sjeden (men det får man jo innimellom) og sluttet med p-plaster i oktober, så da er det ikke uvanlig at hun ikke har blitt gravid enda... Blir såå oppgitt her, så kan dere være så snille å berolige henne??? Tror nok hun ville ha fått større plager da, både med infeksjon og lukt...men i hennes tilfelle, for å berolige meg selv, ville jeg så absolutt gått til lege og fått en underlivs-undersøkelse...det er vel det første rådet man vil gi, og det som vil berolige mest. GudrunO
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja, men hadde hun ikke kjent den da, dersom hun stappet en finger eller to oppi? Den kan jo ikke fortsette i evigheter opp! Eller løser de seg kanskje opp inni der? :klø: Uansett burde hun jo ha kjent den i sommer. Eller kom hun kanskje ikke på det før nå? Og 2-3 måneder er ingenting å bli hysterisk for uten å bli gravid. Min kjære og jeg har prøvd siden oktober 2007 vi, og fortsatt ingenting. Jeg ville ha bedt henne gå til doktor dersom hun virkelig har mistanke om at hun har glemt noe oppi der. Da får hun i alle fall svar, og slipper å bekymre seg mer. For dersom hun har det, kan det være livsfarlig med tanke på infeksjon og slikt.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Seriøst?? Jeg var HELT sikker på at hun var overhysterisk jeg sia det har gått så lang tid... Hu har kjent etter flere ganger, ikke minst i sommer når hun trodde hun hadde glemt den. Var på fylla, også putta hu inni en ny en, også klarte hun ikke å huske om hu hadde tatt ut den andre først (sannsynligheten for det er jo stor!!)... Men nå er legetime bestilt, så da kan hu slutte å uroe seg om tre uker hvertfall... Tusen takk for svar!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Ja hun er hysterisk. Det er ikke mulig å glemme en tampong så lenge uten at du får plager av det. Dessuten ville den ha kommet i veien ved samleie, og det ville hun ha kjent. Men hun har kanskje en soppinfeksjon, klamydia el siden hun føler seg tørr i skjeden, og det kan det jo være greit å sjekke opp.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Vet om en som glemte en i flere måneder, faktisk. Hun ble syk da etterhvert, men ignorerte plagene nokså lenge fordi hun ikke ville til lege. Hun fikk ikke tampongsyken, toxic shock syndrome, som er veldig sjelden, men illeluktende utflod og etterhvert sterke smerter i underlivet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå