Gjest hyggelig Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har nettopp gått over fra vanlig tanntråd på rull, til disse tanntrådholderne man får kjøpt på apoteket eller dagligvarebutikken. De har utskiftbare "hoder" der hvor tanntråden sitter. De koster jo ganske mye per pakke (tror det er 6 "hoder" i hver refillpakke, og de koster ca 40kroner på rema, tror jeg.) Først trodde jeg man skulle skifte for hver gang man hadde brukt den, men nå har jeg jo innsett at det ville blitt veldig dyrt. Spørsmålet mitt er hvor ofte man skal skifte dette "hodet"?
Gjest Imsdal Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skyller min godt i "kokende" vann fra springen etter hver gang jeg har brukt den, og skifter kanskje etter 1-2 uker.. Om man skal skifte etter hver gang blir det veldig dyrt, og de er jo ganske slitesterke.. Tenker at det er ikke verre en at jeg bruker tannbørsten mange ganger
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skifter hver gang, men nå pleier jeg stort sett å flise tanntråden skikkelig opp når jeg bruker den fordi jeg har det relativt trangt mellom tennene.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skifter den når den blir flisete eller bløt. Det kommer an på hvor ofte jeg bruker den og hvor hardt jeg bruker den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå