Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil også anbefale Shape-Up. Jeg har i hvert fall fått mye mer ut av det abonnementet en IForm.

Kanskje best for nybegynnere dog.. er lite magasiner der ut for deg som faktisk er litt trent. I hvert fall i en vanlig butikk :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte å abonnere på I-form, men glad jeg ikke har gjort det..

Overrasker meg litt at folk foretrekker Shape-Up fremfor I-form, det bladet synes jeg ser veldig overfladisk ut med "kjendiser" på forsiden og med overskrifter som "Bli festens stjerne med de hotteste skjønnhetstriksene" og "Gjør som kjendisene: Få drømmekroppen med personlig dansetrener"

Nå har jeg riktignok ikke lest noen av bladene, men Shape-Up ser helt latterlig useriøst ut! :) (håper selvsagt jeg tar feil!)

Skrevet

Jeg abonnerer på Iform, og synest heller ikke bladet er så veldig fantastisk at det gjør noe.

Det var greitt denne tråden dukket opp så skal jeg huske å melde meg ut nå. :)

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg har sagt ja til I form via et tilbud, får noen kniver og tre blader. Jeg syns I form er noe skikkelig tull. Alt baserer seg på "forskning", men noen kildehenvisninger til forskningen er det dårlig med. "forskning sier at...." "Forskning viser at..." Hvor det kommer fra, hvordan type studie det var, noe kildekritikk er det dårlig med. "i følge nyere forsking får man kreft av å spise mye kjøtt" --> hvor mye skal man da spise? Hvordan mennesker ble studien utført på? Over hvor lang tid? Hvordan var resultatene av undersøkelsen? Hvem har gjort dette forsøket?

Nei, tulle blad... Tror man blir små gal hvis man skal følge de tipsene og rådene i det bladet.

Skrevet

Synes Iform er bra,og liker bøkene de utgir. For meg er det mye inspirerende og interessant lesestoff der.Og så er det ikke så kjendisfiksert. Passer bra for meg som overhodet ikke har interesse av å lese om hvordan kjendiser trener. Har brukt flere av treningsprogrammene i Iform,og synes de har vært bra.Men når det gjelder tema,så er det ikke til å komme ifra at det er endel av det samme som går igjen. Men det gjør det ofte i andre magasiner også. Iform er ikke ment å være et rent treningsblad,men mer et livsstilsblad til inspirasjon.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Enig. Og problemet med slike studier er jo, bla:

- At det å finne årsakssammenhenger med tanke på mat man spiser er veldig vanskelig. Folk spiser gjerne ikke bare EN ting, og siden matvaner gjerne har flere fellesnevnere er det ofte vanskelig å finne den egentlige synderen

- Risikoen blåses ut av proporsjoner. Hvis en liten sannsynlighet dobles er den faktisk liten, men det "glemmes" når resultatene tabloidiseres.

Ernæringsforskerne er gode på formidling, dessverre ødelegges det mye av sensasjonsjaget i media...

Skrevet

Dere som foretrekker Shape-Up: Hva er forskjellen på innholdet i Shape-Up i forhold til innholdet i Iform? Hvorfor synes dere Shape-Up er bedre?

(Jeg har aldri lest/kjøpt Shape-Up,men utifra mange av forsidene å bedømme synes jeg Iform og Shape-Up bladene ser temmelig like ut)

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg leste iForm på trening-senteret igår og ble positivt overrasket etter å ha lest all dritten bladet har fått her i denne tråden.

Fant masse kjempegode oppskrifter, masse bra treningstips .. i det hele tatt bra, syns jeg.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg abbonnerte på dette bladet en periode, men syns ikke det var særlig bra. I tillegg fikk jeg store problemer med å melde meg ut, masse frem og tilbake og nye blader selv om jeg hadde sendt oppsigelse.

Skrevet

Jeg liker i form veldig godt! Abonerer ikke på det, men benytter meg av velkomsttilbud noen ganger, for så å avbestille igjen. Noe av stoffet er litt nybegynneraktig og "perfekt". Men noen av treningsprogrammene de har er gode, og matoppskriftene synes jeg er bra. Liker å lese alle smånotisene som er rundt om i bladet. Så sånn stort sett, et veldig bra blad!!

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet
Jeg liker i form veldig godt! Abonerer ikke på det, men benytter meg av velkomsttilbud noen ganger, for så å avbestille igjen. Noe av stoffet er litt nybegynneraktig og "perfekt". Men noen av treningsprogrammene de har er gode, og matoppskriftene synes jeg er bra. Liker å lese alle smånotisene som er rundt om i bladet. Så sånn stort sett, et veldig bra blad!!

Jeg ble også så positivt overrasket da jeg leste bladet på treningssenteret at jeg måtte kjøpe meg bladet selv igår. Matoppskriftene er jo supre og som du sier så er de småtipsene innimellom også kjekke å lese.

I tillegg hadde de også endel bra treningsartikler .. neste utgave ser også spennende ut så jeg har bestemt meg for å skaffe meg det også.

Skrevet

Slik I Form beskrives, er slik jeg oppfattet Shape-Up. Største tullebladet jeg har lest. Jeg ble rett og slett sur. Det samme gikk igjen hele tiden, med bullshitartikler som "få lange og slanke muskler" - som er meningsløst om du ikke har tid til å trene hver dag og i tillegg er utrent og gjerne 5-10 kilo overvektig - noe jeg tipper gjelder de fleste som kjøper disse bladene. Det disse trenger er et kurs i hvordan spise færre kalorier på en fornuftig måte og hvordan trene effektivt når man først har tid til det.

Å lese Shape-Up var litt som å spise riskaker, egentlig... altså som å prøve å ta inn noe som ikke har et fnugg av næring i seg og dermed er totalt bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...