Gjest *Mim* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 I disse forsett-tider har jeg fått tilbud om å abonnere på "I form". Det ser jo gromt ut, må vite, men hvilke erfaringer har dere med bladet? Det ser jo ut til at det er stappfullt av tips!
Bekkis Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har abbonert på det i ett par år nå, er fornøyd med bladet.. Men jeg kan ikke si at jeg "lærer" så mye nytt.. Men er du ganske uærfaren, og ikke har trent så mye før, så vil det nok falle enda bedre i smak..
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg meldte meg som abbonent for å få en gratis pulsklokke Jeg fikk bare tre blader, som en del av pakken, og så sa jeg pent og pyntelig opp abbonenmentet. Jeg syntes bladet var noe møl fra ende til annen. Det sto så mye tull og pisspreik i det. "Treningstipsene" deres var beregnet på folk som var helt ute av trening fra før, eller for folk som ville "trene uten å få muskler", tydeligvis. Styrkeprogrammer av typen "bruk en halvliters brusflaske med vann som manual og løft opp og ned ti ganger". Hjelpes... Det var så mye "Hvilken trening er trendy og in nå", og så mye "velvære". "Spis tang - bli slank". Det var så mye fokus på alt som er "in" og "hot" og "trendy". Blææh... Det var ikke noe blad for en kampsportutøver som liker tung styrketrening og blodsmak i kjeften Det virket mer retter på veldig jentete jenter, som ikke vil trene så veldig hardt og som er veldig opptatt av slanking og dietter og å ikke få store muskler, og å se deilig ut mens de trener.
Gjest Bolledeig Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes iform er dårlig, for å være helt ærlig. Masse utdaterte greier, og ikke noe særlig spennende artikler. Jeg abonnerte på det i en kort periode, og var ikke fornøyd i det hele tatt. Men det blir jo forskjellig fra person til person. Jeg ville begynt med å kjøpe et eks. eller to av bladet i butikken før du eventuelt tegnet et abonnement, for å sjekke at du likte det.
Nana Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har også abonnert på Iform og var ikke fornøyd i det hele tatt. Syns det var de samme uinteressante tingene igjen og igjen. Nå hender det jeg kjøper det innimellom hvis det er noe suuperinteressant på forsiden og det er ikke så ofte. Var lite aktuelle og nye ting - og jeg er ikke superfit eller noe sånt men liker å holde meg oppdatert og liker å trene. Sikkert typisk "jentete" tror jeg selv om jeg også trener styrke.
suzie Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hadde abonnement i ca 6 mnd, synes det var greit, men sluttet med det for det ble mye det samme om og om igjen...
Zzyzx Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Jeg liker det heller ikke, mest fordi de spyr ut med "forskningsresultater" uten ordentlige kildehenvisninger. Og fordi de presenterer "naturpreparater" og halvveis alternative ting som fakta og noe som garantert virker.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jeg tegnet abbonoment på det i går! Det kosta 99 kr og da fikk jeg en mp3 spiller til en verdi av 499. Var bare derfor jeg kjøpte den:P Får 4 utg. av bladet så det er jo uansett billigere å gjøre det sånn enn å kjøpe 2 blad i butikken på forhånd.
Vera Vinge Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror det passer best for folk som har lite erfaring med å trene, og det kan sikkert være et fint puff for å starte med gode nyttårsforsetter.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Jeg likte det heller ikke. Det virket som et blad for folk som ikke er vant til å trene, og som ikke har lyst til å trene hardt. Det virket ikke som et treningsblad, det virket mer som et slanke- og skjønnhetsblad. Slankekurer har ikke så mye med å trening å gjøre i min verden, ei heller med å komme i form. Jeg fikk vel bare tre-fire blader, men i disse bladene så var jo halvparten bare slankestoff, og resten var allskens sludder om selvpleie og sjelero og whatnot. Det var mer som om de hadde samlet slanke-og-velværeartikler fra kk i et eget blad.
Gjest Klaveret Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes bladet var lite interessant - og så hadde jeg problemer med å få velkomspremien
Vera Vinge Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Er det noen som kan anbefale mer seriøse treningsblader? Jeg tenker ikke på disse som avbilder sykelige body buildere på forsidene.
Gjest Elfrida Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Det var mer som om de hadde samlet slanke-og-velværeartikler fra kk i et eget blad.Enig, det er som et ukeblad med fokus på livsstil/kosthold.
FrizzleSizzle Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Vi tar I form-metoden og nevner ting om og om igjen: Det står det samme om og om igjen i I Form! Jeg abonnerte på det for 10 år siden, og nå og da leser jeg et nr på biblioteket, bare for at jeg er en junkie når det kommer til alt som inneholder ordet "SLANK". Men det er bare sammenskrapede greier. Du lærer mer av å lese på nettet. Skjønt velkomstpremiene er fine. Jeg bruker fremdeles en treningstopp og shorts jeg fikk fra dem Nå kunne du få mp3-spiller og greier, så jeg!
Chanel.No5 Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 I disse forsett-tider har jeg fått tilbud om å abonnere på "I form". Det ser jo gromt ut, må vite, men hvilke erfaringer har dere med bladet? Det ser jo ut til at det er stappfullt av tips! Anbefaler at du prøver ett abonnement hos iform. Du får en fin gave og to blader. Gjort det samme selv, bare husk å melde deg ut om du ikke er fornøyd =) http://www.bonniershop.com/cm/1.2933?media...amp;product=IFO
Gjest Charming Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 Jeg abonnerte på det ett års tid. Men følte det stod ganske mye unyttig der og, så fant ut at for meg lønte det seg ikke. Mye oppskrifter og gjerne mange sider om mye som ikke var relevant for meg (f.eks 4siders artikkel om gåturer i fjellet, hvordan trene mens man er på jobb. Masse irrelevante ting for MEG da), så fant ut at jeg heller kunne finne de små nyttige tipsene jeg likte så godt på nettet. Sånne småtips om hvordan leve litt sunnere, smarte ting å spise osv - det var liksom grunnen til jeg begynte å lese det i utgangspunktet.
Chanel.No5 Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Jeg abonnerte på det ett års tid. Men følte det stod ganske mye unyttig der og, så fant ut at for meg lønte det seg ikke. Mye oppskrifter og gjerne mange sider om mye som ikke var relevant for meg (f.eks 4siders artikkel om gåturer i fjellet, hvordan trene mens man er på jobb. Masse irrelevante ting for MEG da), så fant ut at jeg heller kunne finne de små nyttige tipsene jeg likte så godt på nettet. Sånne småtips om hvordan leve litt sunnere, smarte ting å spise osv - det var liksom grunnen til jeg begynte å lese det i utgangspunktet. Hmmm. Regner med jeg mottar velkomstpakken og sier opp abonnementet etter det. Ser at det er de samme argumentene som går igjen gjennom innleggene over om hvorfor dette er ett dårlig blad. Jaja, håper gaven jeg får ihvertfall gjør nytten den skal så får bladene være som de er =)
Chanel.No5 Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Jeg abonnerte på det ett års tid. Men følte det stod ganske mye unyttig der og, så fant ut at for meg lønte det seg ikke. Mye oppskrifter og gjerne mange sider om mye som ikke var relevant for meg (f.eks 4siders artikkel om gåturer i fjellet, hvordan trene mens man er på jobb. Masse irrelevante ting for MEG da), så fant ut at jeg heller kunne finne de små nyttige tipsene jeg likte så godt på nettet. Sånne småtips om hvordan leve litt sunnere, smarte ting å spise osv - det var liksom grunnen til jeg begynte å lese det i utgangspunktet. Hmmm. Regner med jeg mottar velkomstpakken og sier opp abonnementet etter det. Ser at det er de samme argumentene som går igjen gjennom innleggene over om hvorfor dette er ett dårlig blad. Jaja, håper gaven jeg får ihvertfall gjør nytten den skal så får bladene være som de er =)
Kitty_katt Skrevet 8. januar 2009 #19 Skrevet 8. januar 2009 Er det noen som kan anbefale mer seriøse treningsblader? Jeg tenker ikke på disse som avbilder sykelige body buildere på forsidene. Jeg syns Shape-Up er veldig interessant da, har kjøpt det i lengre tid nå
Gjest Bolledeig Skrevet 8. januar 2009 #20 Skrevet 8. januar 2009 Er det noen som kan anbefale mer seriøse treningsblader? Jeg tenker ikke på disse som avbilder sykelige body buildere på forsidene. Synd å si det, men det er ofte der de beste artiklene står Forøvrig er egentlig blader generelt ikke noe å anbefale når det gjelder slike ting. Resultatene som legges frem blir veldig tabloide for å selge blader "Slik får du sixpack" "10 kg ned i en fei" "mat som forlenger livet ditt" og artiklene likeså. Ordentlige bøker, eller internett, er faktisk en bedre kilde til akkurat slike ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå