Gjest Pascale Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Har sett meg ut en Sony VAIO FW 290, men får jeg i det hele tatt tak i den i Oslo? Jeg har så lyst på den... Sony VAIO FW Endret 8. januar 2009 av Pascale
Aftensol Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Beklager å skuffe deg, men sony selger ikke pc`er i Norge.... Det eneste du kan gjøre er å bestille over nett, men du vil ikke ha norsk tastatur.. Du kan ha norsk oppsett, men tegnene og æ,ø,åc vl vil være "feil" på tastaturet siden det er avbildet et annet tegn på selve tasten... Men ellers er det super gode pc`er! Jeg sitter å skriver på en nå Min er kjøpt i USA når vi var på ferie der i sommer... Tror du kan få tak i de i sverige, men ikke helt sikker...
Gjest Pascale Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 (endret) http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s045.gif Jeg så en reklamefilm på norsk tv idag hvor det ble sagt at man kunne vinne Sony VAIO i forbindelse med noe. Eh, ja? Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler om bildebruk. Veslejenta - moderator Endret 11. januar 2009 av Veslejenta
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også vært av den oppfatning av at Vaio ikke selges i Norge. Veldig synd, for de er fine. Vaio.eu vil ikke leke med Norge heller.
Gjest Pascale Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også vært av den oppfatning av at Vaio ikke selges i Norge. Veldig synd, for de er fine. Men jeg skjønner ikke helt? Jeg fant dette: Sony Vaio endelig i Norge 16-tommers Vaio på vei Sony selger nemlig ikke maskinene offisielt i Norge, men enkelte aktører har forsøkt seg med salg via uoffisielle distribusjonskanaler. Jeg fant riktignok én VAIO på Netshop, men... :-/
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Men jeg skjønner ikke helt? Jeg fant dette: Sony Vaio endelig i Norge 16-tommers Vaio på vei Jeg fant riktignok én VAIO på Netshop, men... :-/ Kanskje Netshop er villige til å ta inn modellen du vil ha? Skader ikke å spørre.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 ja men da får man ikke norsk tastatur tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå