Gå til innhold

Er Patrick Swayze dum eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo rett og slett tragisk at man kan være så hektet på røyk at man ikke er i stand til å slutte selv når man er i ferd med å røyke seg ihjel.

Jaja, kanskje det ikke hjelper uansett og at han mener det vil være et for stort savn å leve sin siste tid uten en sigg i kjeften

http://www.seher.no/php/art.php?id=800174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, la nå en person med en nesten garantert dødelig diagnose få ha en uvane i fred. Bukspyttkjertelkreft skyldes heller ikke røyking, og kreftformen han har er såpass aggressiv at det antagelig ikke hadde betydd en dag til eller fra om han sluttet å røyke nå. Noen ganger er jeg mer enig med samfunnsmedisiner Fugelli enn andre...

Skrevet

Det er ganske vanlig at personer med uhelbredelig kreft fortsetter å røyke. Jeg forstår dem godt. Da trenger de kanskje sigaretten mer enn noen gang før. Og som nevnt så har det liten, eller ingen, helsemessig betydning i en slik situasjon. Jeg har holdt sigaretten for ganske mange i den situasjonen, og jeg har gjort det med glede.

Skrevet

Det vil høyst sannsynligis utgjøre absolutt ingen forskjell om han fortsetter å røyke eller ikke. Om røyken bidrar til hans livskvalitet den tiden han har igjen, hvofor skal han slutte?

Skrevet

HVA ER VITSEN MED OG SLUTTE OG RØYKE - NÅR DU DØR UANSETT?!

Så synes han ikke er dum! - og det kan være for han at det hjelper han, med og holde seg rolig/ kan være mange grunner! og han er er vel avhengig!

og som sagt du får ikke kreft i bukspytt k , men LUNGENE!

og det finnes dem som slutter og røyke når dem får kreft i lungene eller kols, om dem har en fremtid! visst ikke så ser ikke mange grunnen til og slutte!!!

Skrevet

La min STORE første forelskelse være i fred!

Kreft i bukspyttkjertelen har uansett dødelig utgang, har ingenting med røyk å gjøre!

Synes han virker som en GOD mann!

Skrevet
Det vil høyst sannsynligis utgjøre absolutt ingen forskjell om han fortsetter å røyke eller ikke. Om røyken bidrar til hans livskvalitet den tiden han har igjen, hvofor skal han slutte?

Enig. Om du hadde bare kort tid igjen å leve, ville du da brukt den til å slutte å røyke, med alt det innebærer av abstinenser og selvdisiplin? Det spiller ingen rolle om han røyker. Hvorfor skal han ikke heller nyte den tiden har igjen?

Det omtrent som å si at en sjokoholiker som holder på å dø av blodkreft må slutte å spise sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...