Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har peiling på hvor vi kan få tak i en sånn bærbar "pølsebod" - altså en sånn som man bærer på magen og har pølsene oppi? Jeg har feks sett dem på Ullevaal når det er landskamper, hvis dere skjønner hva jeg mener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen av dere som har peiling på hvor vi kan få tak i en sånn bærbar "pølsebod" - altså en sånn som man bærer på magen og har pølsene oppi? Jeg har feks sett dem på Ullevaal når det er landskamper, hvis dere skjønner hva jeg mener??

Hvorfor jeg gidder å bruke tid på å google dette for deg, vet jeg ikke. Men her er det jeg fant:

http://www.arenasalg.no/t2.asp?p=43038

Ryggtermos og bærbar salgsboks, pølser:

Bestilles hos Thermvac, Postboks 103, N-6218 Hellesylt. Be om ArenaSalg pris.

Tlf.:70 26 96 00 Fax: 70 26 96 01

E-mail: [email protected]

Men jeg synes jo at hvis du først skal gå til innkjøp av noe slikt, heller burde satse skikkelig og kjøpe en vogn. F.eks denne (deluxeutgaven) eller denne (standardutgaven).

Når jeg først er i gang: Denne kan du hekte på bilen.

Eller hva med en sykkelvogn?

Til slutt kan jeg ikke la være å linke til denne fantastisk flotte kokosnøttvognen. Hadde jeg visst at denne eksisterte, kunne jeg spart meg for seks års universitetsutdannelse og heller vært kokosnøttmillionær i dag. :ler:

Skrevet

Nå, du er jo snill også da!! Takk!!

... 3000 kroner er nok litt for mye for en engangsgreie, ja. Men det slo meg plutselig at mamma og pappa kanskje har en kontakt på Ullevaal, som muligens kunne lånt oss en sånn... *gruble*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...