Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er oppgitt og frustrert, noe som går på helsa løs! Jeg forsøker å gjøre jobben min så godt jeg kan, men opplever å få lite anerkjennelse fra de jeg samarbeider med. Noen går til og med så langt at de forteller andre hvordan jeg skal gjøre jobben min. Hva kan jeg gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tove_*
Skrevet

- Gi vedkommende et spark bak

- Deretter, gjør vedkommende usikker på om den jobben h*n gjør er god nok

- kanskje har vedkommende et stusselig sosialt liv - fortell om alt det hyggelige du har gjort med gode venner siste tiden...

- tenk på den annerkjennelsen du får fra andre kollegaer, som liker deg veldig godt - og vet hvor flink du er

Til slutt, og viktigst - øv deg på å ikke være så opptatt av hva andre tenker om deg...

Skrevet

Takk for svar!

Jeg forsøker å tenke positivt og alternative tanker, men det er ikke alltid så lett! Det er sant som du sier, gode venner og kollegastøtte er kjempeviktig, synd at hva andre mener og tenker har så mye å si.. har du noen gode erfaringer på hvordan man kan få til dette uten å oppsøke profesjonell hjelp? Har lyst til å klare det på egenhånd..

Skrevet

Nei, profesjonell hjelp er til tider "over-rated".

Når alternative tanker ikke hjelper pleier jeg å gå over på AVLEDNING. Dette kan gjøres på mange måter, her er noen gode (som kan fungere);

- shopping

- gå ut med venner

- ferie

- sikkert mange fler, men kommer ikke på det i farten

Dersom ting er riktig ille på jobb, kan man også vurdere skifte av jobb (der det er mulig). Eventuelt kan du jo også ta opp det som plager deg med sjefen din - kanskje vil du møte forståelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...