Gjest Gjest_Irony_* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hvor bør en gå hvis en skal ut å spise kake og drikke kaffi i Bergen sentrum?
Nausicaä Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det lille kaffekompaniet (de har bare gulrotkake), Kaffemisjonen (har ikke verdens største kakeutvalg de heller), Lie Nilsen eller andre konditori/bakeri.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Moliere ved teateret Uff nei, du må ikke gå på Moliere.. Servicen er ikke noe særlig, og har både sett selv og hørt av andre at de behandler de ansatte helt forferdelig.
Saeria Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg vil også si Moliere. Har aldri opplevd hverken dårlig service eller dårlig mat. Den beste kaffen fås på Caffe Italia på Exhibition. Det hender de har kake der også. Mat har de uansett. Et tredje alternativ er Cafe Aura i Marken. Der har de en himmelsk gulrotkake og deilig Chaï, for de som liker det. Endret 9. januar 2009 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Aura er veldig koselig. Moliere sine kaker (de har lite utvalg) er litt for mye "konditorkake" for meg, jeg foretrekker mer kaker som det er litt mat i, type eplekake og gulrotkake. Men moliere har sjokoladekuler med havsalt utenpå og flytende karamell inni, og disse kulene er beint frem til å dø for! Ellers har Hjelle Bakeri god kvalitet på sine varer, de har en kafè i Christian Michelsensgate.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå