Gjest Gjest_katvond_* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurte på om det var noen der ute som har noen tips åssen man tenner mannen? Om det er noen triks jeg ikke har fått med meg. Mener ting som biting i øreflippen osv :-) Hva gjør du for å tenne mannen maks?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Onanerer foran han, og later som jeg er alene. Da blir han helt vill..
fløtepia Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 mellom pung og anus er det et lite område, masser, slikk, stryk der.. min erfaring sier at det er en suksess også å dra hendene med litt negler fra nakken og oppover og som nevnt over TEASING slår alltid ann kyss han nedover magen og langs bokserkanten, og la såvidt en finger gli under. kyss han på innsiden av lårene, og unngå å vær næri penis. kyss ett vått kyss på pungen, og fortsett på innsiden av lårene eller i området under pungen. ta tak i rot av penis og slikk såvidt på kukhodet, etterpå uten å ha vært særlig i penis, gaper du opp og tar inn penis så langt som du greier, og roter tungen rundt penis og sug på veien opp igjen. en gang kun. fortsett teasingen og gjør det en gang til de blir helt ville!! du kan også sette deg oppå han og ta kukhodet frem og tilbake over musa di, så tar du kuken inn, men bare slik at kukhodet er inni. så litt opp, og litt ned. så litt lenger ned og opp igjen. sakte! tilslutt så setter du deg godt ned på kuken og roterer litt med hoftene og opp igjen stå på! hehe
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, det med teasing er det litt delte meninger om. Tror de aller fleste liker teasing, men har hørt både elskere og kamerater si at de hater når dama skal drive og kysse og slikke overalt unntatt på pikken i en halvtime Men bedriver jo alltids litt teasing, må jo varme opp til blowjoben En ting som tenner ganske mange menn er ganske enkelt å ha på seg sexy undertøy, altså stay ups og gjerne strømpeholdere. Mange liker at man stripper for dem og. Du trenger ikke alltid stille deg midt på gulvet og danse, men gjør avkledningen til en liten kunst. En annen enkel ting er å kysse ham i nakken, puste litt tungt og varmt på halsen hans og si du er kåt (eller noe mindre eller mer direkte, alt etter hvordan du liker å formulere dine ønsker). Å onanere for ham er alltid en slager. Kjæresten min tenner veldig på når jeg bare har slengt en stor tee eller skjorte over min nakne kropp, og "uten vilje" blotter meg litt for han når jeg bøyer meg for å gjøre noe eller går foran han i trappene. Han klarer ikke holde fingrene av fatet, så om jeg vil pule mer om morgenen så er det bare å lage frokost truseløs så blir det sex på kjøkkenbenken og svidde pannekaker. Er du ute på byen så er det gøy med litt kroppskontakt, skjult for andre selvsagt. Ikke runke ham under bordet altså, men ta på ham nederst på ryggen f eks, press kroppen din litt inn i hans osv. Slik at begge blir så kåte at klærne blir revet av med en gang man kommer inn i gangen hjemme. Om morgenen kan du vekke ham med en blowjob. Great success. Menn har flere erogene soner enn pikk/anus, men i min erfaring kan det variere en del hvor de befinner seg! Noen blir usannsynlig kåte av kyssing i nakken, slikking på brystvorter, biting i øreflippen eller massering av rompa, imens det ikke gjør så mye for andre. Så du må finne din manns sone! Når vi bare ligger og prater og jeg begynner å bli kåt, så vrir jeg samtalen inn på sex og forteller ham noen fantasier eller ting jeg har lyst til å gjøre med han. Om dere ligger og kysser litt, så kan du dra ham mot deg eller presse deg mot han og kysse ham mer intenst og gjerne lage litt stønnelyder. Ingenting gjør en mann mer kåt enn hvis du viser at du er det! Men det aller aller enkleste er bare å gå rett på sak, enten plassere hånda di i skrittet hans eller rett og slett si "pul meg!". Men dette er kanskje noe som kommer når man har vært partnere en liten stund
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Teasing er spennende og gøy, og det skal jo hisse han opp, ikke lure han på noen måte. Jeg elsker den følelsen av å gjøre han opphisset, se at jeg virkelig tenner han. Liker å kombinere med bondage så han blir helt hjelpeløs og i min makt. Noen ganger kan jeg drive han nesten til desperasjon, for han vet at han ikke kan komme før jeg vil uansett hvor opphisset han blir. Kan ellers signere fløtepia og gjest for gode teknikket og tips.
fløtepia Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Teasing er spennende og gøy, og det skal jo hisse han opp, ikke lure han på noen måte. Jeg elsker den følelsen av å gjøre han opphisset, se at jeg virkelig tenner han. Liker å kombinere med bondage så han blir helt hjelpeløs og i min makt. Noen ganger kan jeg drive han nesten til desperasjon, for han vet at han ikke kan komme før jeg vil uansett hvor opphisset han blir. Kan ellers signere fløtepia og gjest for gode teknikket og tips. jeg er helt enig, jeg elske den "makten" at han ikke får komme før jeg vil jeg synes nesten det beste med hele sexen er å se han opphisset.. en gang var det en pulekompis som faktisk besvimte fordi han var så kåt.. uff, det var skummelt! men ganske morsomt å se tilbake på.. hadde han i håndjern så han fikk ikke gjort noenting
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Han svimte av? Seriøst? Har fått til noen brøl så jeg var redd politiet skulle komme på døra, men han har ikke svimt av. Kanskje like greit i grunnen... Godt det ikke var hjertet!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Teasing er altid en suksess Hvordan da? Hva gjør man??
fløtepia Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Han svimte av? Seriøst? Har fått til noen brøl så jeg var redd politiet skulle komme på døra, men han har ikke svimt av. Kanskje like greit i grunnen... Godt det ikke var hjertet! helt seriøst.. uff
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Noen flere tips? Vil gjerne gjøre samboeren mest mulig opphisset når han kommer hjem igjen etter en periode..!
Tante Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ville sagt "kle av deg og legg deg på senga". Skal ikke mere til her i gården Men det er jo alltid artig å kle seg opp i lekkert undertøy eller et litt frekt antrekk og vandre rundt som om ingenting spesielt er på ferde. Eller klatre opp få fanget hans og gni deg intil ham, pust ham i øret og bit litt på øreflippen. Møt ham i døra med håndjern, tving ham ned på senga og vær slem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå