Gjest KristineSal Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg trenger inderlig svar her... Helst burde jeg nok gått til legen, men det har jeg 0 sjanse til på etpar dager så jeg vil gjerne spørre dere om råd. For 2-3 dager siden begynte jeg å klø i vagina, inni hullet og litt rundt. Jeg tenkte det måtte være sopp, noe jeg har hatt før. Jeg begynte ikke med canesten for jeg ville avvente i tilfelle det gikk bort. Kløen ble verre og jeg begynte å bli rød og litt irritert, og tenkte fortsatt det var sopp. Men dagen etter begynte jeg å klø skikkelig rundt rumpehullet, jeg var veldig rød der, og jeg tenkte like så godt at det måtte være sopp der også, så da begynte jeg å smøre meg med canesten salve (det er nå 3 dager siden) uten forbedringer. Kløen har nå gått over til en smerte. Først var det bare på ene siden, men nå er det på andre siden også. Gjør skikkelig vondt å gå på do!!! Jeg sjekket i speilet igår, og så en liten slags prikk, googlet det og kom over hemorider. Kan det være tilfelle? Hva er i så fall ubehaget i vagina da? Tenkte kanskje det hang sammen, virker litt logisk. Men man har vel ikke hemorider der:P Kommer også unormalt mye, tykk og gul utflod. (lukter helt normalt) Beklager mye detaljer, men må vel til for å forklare situasjonen.. Blir utrolig takknemmelig for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Ring fastlegen din! Ubehag er en ting, men når det gjør vondt så tar du deg en tur til legen.
Gjest KristineSal igjen Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil bare legge til at jeg har har hatt, eller da har Herpes.. Har kun hatt 1 utbrudd, med masse blemmer og sår. Kan det være at jeg har et utbrudd nå? I så fall rundt anus? Det eneste i underlivet er jo at det klør.. Det er rundt rumpebullet det virkelig gjør vondt
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Første som slo meg var herpes. Det trenger ikke være likt som sist gang du hadde utbrudd. Tror uansett ikke at dette er noe farlig, men ta en tlf til fastlegen for å roe deg ned. Ikke noe gøy når man får plager i underlivet.
Gjest Suppa Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Har mye av de samme plagene. Fant du ut hva det var?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå