Gå til innhold

Ferie med kjæresten


tinky_winky

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten tenker oss på ferie sammen til sommeren :) men vi er litt usikker på hvor vi vil! =/ vi blir begge 20 år til sommeren, og vil vel ha en ferie med "litt av hvert" egentlig...Sol og strand og bading, litt festligheter og muligheten til å oppleve litt samtidig! Og siden det er ferie skal det også være avslappende og koselig med kjæresten min :)

Det er også mulig at vi reiser med noen venner av oss, så det blir kanskje en kjæreste/vennereise.. :)

Noen som har noen tips? :)

Endret av tinky_winky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barcelona er absolutt til å anbefale! Utrolig bra uteliv, strand, sol, sightseeing og museer. Det er umulig å kjede seg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,har tenkt litt på barcelona, faktisk! :D Har lest i flere forum om folk som har hatt veldig fine ferier der! :) Hvordan er prisnivået i Barcelona, da?

noen hoteller el. lignende å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå på et hostel som var både billig og fint. Gå inn her: www.hostelworld.com. Vi hadde eget bad, noe vi selvsagt betalte litt mer for. Men det er jo helt opp til dere, hva dere vil. Dere kan jo bo på rom med 14 andre også, for å få det aller billigste.

Utelivet er så som så på prisnivået. Utestedene nede på stranden er ca. samme pris som i Norge på inngangspenger, men alkoholen er vel litt billigere. Men finner du uteplasser i bakgater og slikt, er det mye billigere enn i Norge. Dere kan jo spørre der dere bor hvor det er bra å gå ut og slikt?

Taxi er kjempebillig der ettersom jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, superdupert! :) skal huske det:D hehe ;)

Ellers har vi tenkt litt på hellas, eller kroatia... Noen som har erfaringer derfra? Personlig er jeg veldig glad i hellas, men føler mange av stedene er veldig sånn "party-steder", og det er ikke akkurat heeelt det vi er ute etter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...