Gå til innhold

Bilder til barnerom.

Fremhevede innlegg

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)

Hei hei jenter!

Jeg sliter litt...

Klarer ikke finne noen fine bilder til barnerommet.

Fikk et tipa av en om bilder av alver og feer og slikt, og falt veldig for den ideen, men hvor finner jeg slike bilder? Gjerne litt magiske.

Har disse gradinene: http://www.glowfoto.com/viewimage.php?img=...57&srv=img4

Noen som kan hjelpe? Gjerne nettbutikk, eller egentlig hvilken som helst butikk :)

Bilde fjernet. -jolie (mod)

Endret av jolie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ikke å ha bilder, men lime Wallies rett på veggen istedenfor?

www.wallies.com

De kan fjernes og brukes på nytt, uten at det skader veggen.

Har dekorert barnerommet vårt med noen sånne, og det var veldig virkningsfullt.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

men jeg har ikke helt slett strie, så da kan det el blir litt vanskelig med slike wallies?

Skrevet
men jeg har ikke helt slett strie, så da kan det el blir litt vanskelig med slike wallies?

Det kan kanskje bli vanskelig, ja... Du kan kanskje kjøpe fine rammer og bruke dem som bilder istedenfor? Hvis det ikke går, mener jeg...

Skrevet
Det kan kanskje bli vanskelig, ja... Du kan kanskje kjøpe fine rammer og bruke dem som bilder istedenfor? Hvis det ikke går, mener jeg...

eller du kan kjøpe sånne lerret, og male de i passende farger og ha wallies på rammene :)

ser for meg lyse farger med litt glitter på lerretene... men det er jo smak og behag...

Skrevet

heihei :)

kanskje wall-stickers er noe for deg? på trendystickers.dk har de masse flott. kan velde forskjellige farger og størrelser selv. jeg dekorerte barnerommet til min sønn med slike, og jeg har både rette og skråe vegger.

funker akkurat som ett klistremerke, bare at når du tar de bort så etterlater det seg ingenting. kan ikke se at det har vært noe der:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har ikke jeg barn selv, men til barn jeg kjenner og på soverom på hytta, har jeg kjøpt Ribba-rammer på IKEA og tatt farvekopier av bilder i barnebøker jeg (og de) har et godt forhold til. F.eks. Putte i blåbærskogen og andre Elsa Beskow bøker. En annen gang har jeg brukt bilder fra en gammel Ole Brumm kalender, det var kjempepopulært!! Billig og bra, og man kan lett bytte ut bildene når man blir lei og barna blir eldre, til noe som passer bedre etter alder osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...