Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hei hei jenter! Jeg sliter litt... Klarer ikke finne noen fine bilder til barnerommet. Fikk et tipa av en om bilder av alver og feer og slikt, og falt veldig for den ideen, men hvor finner jeg slike bilder? Gjerne litt magiske. Har disse gradinene: Noen som kan hjelpe? Gjerne nettbutikk, eller egentlig hvilken som helst butikk
Nausicaä Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Du kan kikke på allposters. Ending: Søkte litt for deg, og her var det en del som passet til stilen du ønsker. Mange av bildene passer i rammer fra ikea. Endret 7. januar 2009 av frøken:)
Gjest :) Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 en ting som kan være veldig kut er om du sampler. jeg vet ikke om du har hørt om dette før.. men ihvertfall kan du finne bilder på nettet selv, sample og gi et fint preg på barnerommet, så har du i tilleg laget det selv rask bruksanvisning: 1. kjøp billige lerret, og print ut bilder du vil bruke. 2. bruk vanlig skolelim(grønn å hvit tube med hvit lim i) og pensle et godt og tykt lag på biildesiden, ja du leste rett, bildesiden, der med fargene. 3. legg bilde med limen ned på lærretet. tør i et døgn. 4. ta en klut eller en svamp og trykk på vann på lerretet sånn at du kan se bildet litt igjennom. 5. ta så å begynn å skrape vekk papiret med fingrene, ta gjerne på mer vann. har du gjort det rett skal da bildet henge igjen på lerrettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå