Gå til innhold

Film: "Tennisbanen"


Livets datter

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan huske denne filmen? Så den på tv for mange år siden, og den var så spennende (den var iallefall det DA). Av det jeg husker, handler filmen om et par (?) som kjøper seg et gammelt hus/slott. Det følger med en innendørs tennisbane til dette huset, og her skjer det mye rart. Både baller og nett går til angrep på de som beveger seg inn der... (filmen var ikke norsk, tror jeg).

Kanskje denne filmen evt. finnes på video, så jeg kan få den ut av hodet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jahhhhh

Endelig noen andre som husker den! Vet ikke om den finnes på video, men jeg husker den veldig godt. Spsielt en scene der de har montert opp overvåkingskamera og blir vitner til at tennisnettet reiser seg opp bak han som står på bana

Brrrrr

Skrekkfilmen sin det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt sikker på at jeg har sett denne filmen jeg også. Husker den ikke klart, men når dere forteller, så husker jeg små glimt.

Tror ikke at jeg har sett den som VHS eller DVD-film. Og jeg har snudd grøsser/thriller/skrekk-hyllene på hodet flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg var for liten til å få se denne, og husker bare et klipp, der en ball triller bortover og megynte å renne av blod. Åh, som jeg lengtet etter å se den filmen. Nå er jeg gammel nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_Tiriltunge_*

Åh! Tennisbanen! Eneste filmen jeg noengang har blitt skikkelig skremt av, skumleste filmen som er laga! (Her skulle det vært en redd smiley, men fant ikke noen som så tilstrekkelig skremt ut...)

Alle jeg nevner den filmen til som har sett den husker den veldig godt. Jeg vil ikke se den igjen, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅÅÅ utrolig morsomt å se at jeg ikke er den eneste på kloden som husker denne!!! Hadde en kompis på besøk den fredagen (!!!) de sendte den på NRK sent på kvelden. Det var høst, og utenfor var det kaldt, mørkt og blåste friskt. Akkurat slik det skal være når skrekkfilmen er på!! Husker vi ( min far og jeg ) måtte følge kompisen min hjem etterpå, for han var skrekkslagen!!! ( og han ville alltid være tøff!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg også husker!! Skrekk og gru! Også var det tennisballer som det begynte å piple blod ut fra tro jeg? Husker ikke så mye handlingen i seg selv, men at det var veeeeldig skummelt :haar:

Også husker jeg en annen film i samme serien som het "And the wall came tumbeling down", mest pga av at det var den lengste tittelen på en film jeg hadde hørt om. Venninna mi og jeg var såpass fasinerte at i data-timen (jepp, vi var første kullet som fikk data som valgfag på skolen i '88:) ) kalte vi dataprogrammet vårt akkurat "and the wall came...osv" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Beklager at jeg skriver i en så gammel tråd, men siden det sikkert er flere som kjenner til denne grøsseren, kan jeg fortelle at den er å finne på Dailymotion, slik at man kan få gjensyn med en gammel klassiker:

1. del:

2. del:

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: dc4aa...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...