Gå til innhold

Rockering

Fremhevede innlegg

Gjest plantespiseren
Skrevet

Kom over denne artige siden for noen dager siden, og ble interessert!

www.hoopdancenorge.com, har vært på leting etter en rockering en stund nå, men føler at de fra innersvingen blir litt for tunge for min del, og de fra lekebutikken blir for lette. Så tenkte kanskje dette virker som en flott mellomting, men jeg vet ikke, noen synspunkter? De er visst likevel større enn barneringene men lettere enn innersvingen, og dessuten bulkfri, hehe...

så nå tenker jeg så det knaker, har så lyst på en rockering slik at jeg får rocket litt jeg også i heimen! Har noe tid og et par kilo til overs! tihi :-D

nyttårsklem fra plantespisern!

Videoannonse
Annonse
Gjest snøjente
Skrevet
Kom over denne artige siden for noen dager siden, og ble interessert!

www.hoopdancenorge.com, har vært på leting etter en rockering en stund nå, men føler at de fra innersvingen blir litt for tunge for min del, og de fra lekebutikken blir for lette. Så tenkte kanskje dette virker som en flott mellomting, men jeg vet ikke, noen synspunkter? De er visst likevel større enn barneringene men lettere enn innersvingen, og dessuten bulkfri, hehe...

så nå tenker jeg så det knaker, har så lyst på en rockering slik at jeg får rocket litt jeg også i heimen! Har noe tid og et par kilo til overs! tihi :-D

nyttårsklem fra plantespisern!

Oi dette hørtes spennende ut!!!

Har en innersvingen rockering, men vet ærlg talt ikke om det lar seg merke så mye bortsett fra noen flotte blåmerker som blomstrer opp i tide og utide!

Har du bestilt derifra? Kanskje man bare må ta kontakt, så ikke at det var noe til salgs direkte fra siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...