Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70146301 Jeg vurderer å skaffe meg slike, evt i sort. Hva syns dere?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg synes de er fine. Men jeg er usikker på om jeg ville hatt dem som spisebordsstoler, da jeg ser for meg at de kanskje ikke er gode nok å sitte på gjennom en treretter (har såvidt prøvesittet dem, og kan ikke dømme utfra det, de gir litt etter, men er forholdsvis gode).
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar. De er egentlig bedre å sitte på enn endel andre på ikea, noen var vonde etter kort tids prøving. Og de er kule, etter min mening. Er det forsatt in med stålbein på bord og stoler?
Gjest Kashmir Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 I rett miljø er de stolene kule. Men sjekk ut hvordan de ser ut under bena hvis dere har parkett og ikke skal ha teppe under. Jeg har hatt stoler fra IKEA med noe lignende som det det ser ut til å være på disse, og de er parkett-killers.
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Det er laminat på gulvet, så jeg vet ikke om det blir samme problemet som med parkett? resten av interiøret er mye hvitt, og litt svart.
Gjest Kashmir Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Det er laminat på gulvet, så jeg vet ikke om det blir samme problemet som med parkett? resten av interiøret er mye hvitt, og litt svart. Nei, det skal gå bra. Hvis ikke er det laminat av innmari dårlig kvalitet. I et miljø med mye hvitt og svart tror jeg stolene passer kjempefint inn.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 tja, stolene var egentlig kule. men er ikke sikker på om de passer i en spisestue? hvis du har helt minimalistisk stil kan det kanskje bli kult, men litt usikker...
desperate Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg syns de var skikkelig stilige! Men som andre har påpekt, kommer jo an på hvordan stilen er ellers i stua.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå