Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #41 Del Skrevet 21. april 2002 20 april 2002. Det var ikke DET jeg mente,kristendommen er ikke bare en GUD.Katolikker har sitt,jødene sitt,muslimene sitt.Uff,dere her inne blir så forbanna brå i vendingene.Jeg kan tro at grantreet er min gud uten at du har noe med det.Det vakke sånn ment.Jeg bor i et VELDIG KATOLSK LAND,jeg liker katolikkene og mye av deres "tro",men jeg er ikke katolikk,jeg tror på morgendagen,og fremtiden,men ikke på en bestemt gud.FORNØYD.Jeg kan tro på mye av hva Jehovas vitner sier,men deres TRO er ikke min,jeg kan like mye og mangt på jødedommen,men jeg er ikke tilhenger av noen av disse.En gang var jeg dagmamma for to søte jenter 4 og 6 år.En dag leste jeg fra Mitt Skattkammer om Noahs Ark,BARE for å lese for dem.Gjett om jeg ble flau i munnen da pappa'n kom å henta dem,jeg hadde lært dem ei annen historie om Noah enn hva de hadde,de er Jehovas.Det visste jeg ikke.Så jo jeg vet hva kristendommen er og jødene har sin,+ alle andre sitt,du allvitende 20 april 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå