Gjest ELIN_2009 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Går det an å slette alle data og legge inn nye etterpå? Hvordan gjøres det?
Gjest svanungen Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hvilke data ønsker du å slette? hvis det er treningshistorikken din, kan du gå på File - Totals - Reset total counters (nederste valget). Da vil antall økter, antall kalorier etc forsvinne. Finnes helt sikkert en måte å stille klokken tilbake til fabrikkinstillingene også, men er det dette du ønsker? Brukerdataene kan enkelt endres under Settings - User Og programmet kan du slette ved å foreksempel lage et nytt.. Håper dette var til hjelp Hvis ikke er det bare å spørre igjen!
Gjest ELIN_2009 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hvilke data ønsker du å slette? hvis det er treningshistorikken din, kan du gå på File - Totals - Reset total counters (nederste valget). Da vil antall økter, antall kalorier etc forsvinne. Finnes helt sikkert en måte å stille klokken tilbake til fabrikkinstillingene også, men er det dette du ønsker? Brukerdataene kan enkelt endres under Settings - User Og programmet kan du slette ved å foreksempel lage et nytt.. Håper dette var til hjelp Hvis ikke er det bare å spørre igjen! Tusen takk.Jeg ønsker å slette alle data for å legge inn nye opplysniger.Ja,å stille klokken til fabrikkinnstillingene også.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Det er helt idiotisk at det her ikke står i bruksanvisningen, jeg måtte til slutt høre med polar. Om jeg husker rett: -Hold alle knappene inne i noen sekunder til alle symbolene vises på skjermen. -Trykk nederste knapp til venstre på klokka -Trykk øverste knapp til høyre -Da skal det komme opp et valg på midterste knapp til høyre. Trykk på denne denne. -Bla gjennom alternativene og velg fabrication-et-eller-annet. Så skal du kunne legge inn opplysninger på nytt. Obs: jeg garanterer ikke for dette, men jeg tror ganske sikkert at det er denne fremgangsmåten jeg har brukt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå