Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er nå 18 år og fikk utført en brystreduksjon 18 desember. Hvordan har ting gått for dere som har fått utført dette? Har alder noe å si for hvordan ting går senere?

Jeg har mistet følelsen i brystvortene mine noe som jeg også regnet litt med,men vil jeg noen gang få tilbake følelsen i dem? Hvor lang tid vil det da ta? Hvis jeg noen gang får barn vil jeg kunne amme da? Dette er ting som jeg lurer på, men finner ikke noe svar på det noen andre steder. Ville vært fint om andre som har vært igjennom en slik operasjon kan fortelle hvordan ting har gått for dere etterpå.

Endret av Emmplix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på noen av spørsmålene, men lurer på litt av det samme selv. Jeg er også 18 år, og har en BH str på 75FF/70G, og vurderer å ta brystreduksjon.

Betalte du mye for operasjonen?

Skrevet
Jeg kan ikke svare deg på noen av spørsmålene, men lurer på litt av det samme selv. Jeg er også 18 år, og har en BH str på 75FF/70G, og vurderer å ta brystreduksjon.

Betalte du mye for operasjonen?

Jeg betalte 240 kr i egenandel fordi jeg fikk det dekket. Hvis ikke koster det ca 36 000 kr. Prisen kan variere fra klinikk til klinikk. Jeg ble operert på Drammen private sykehus.

Er ganske sikker på at du får operasjonen dekket, så jeg ønsker deg bare lykke til. Det er absolutt verdt det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...