Gå til innhold

Feirer du bursdagen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg feirer ikke bursdagen min. Har bursdag like før jul, og folk har alltid så mye å styre med da. Dessuten er mannen min aldri hjemme på bursdagen min, hadde han vært det så hadde det gått ut over juleferien hans.

Men ungene synes litt synd på meg da, så jeg lurer litt på om jeg skal klapse sammen ei kake til neste gang, for deres del. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ha en kake, og da kommer mamma og pappa.

Med venner blir det ikke så mye, har bursdag i midten av april og hvis snøen har smeltet og sola skinner, så kan det hende vi sitter under pledd, drikker øl og griller.. Egentlig ganske koselig.. Men feirer ikke så veldig mye. forventer ingen gaver eller noe.. (selv om jeg ofte får)..

Skrevet

Ja. Jeg synes det er en fin anledning til å stelle i stand fest for mine nærmeste venner :)

Gjest Pascale
Skrevet
Er du glad i å feire bursdagen din? Hvis ja, hvordan?

Jeg pleier å lage kaken selv og så spiser jeg den sammen med min nærmeste familie.

Er ikke noe glad i store selskaper. Har aldri vært det egentlig...

Skrevet

Ja, men bare med familie. Har ikke så mange venner, i hvertfall ikke som er samlet på samme tidspunkt når jeg har burstag.

Skrevet

Ja, både med mine foreldre, og sammen med kjæresten min. Ikke noe stort kalas, men koselig middag med kake osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Dianah
Skrevet
Jeg føler at jo eldre man blir, så jo mindre er man glad i å fylle år og feire den dagen. Jeg er fortsatt litt barnslig og synes det er hyggelig å feire den dagen sammen med familie og venner. Ikke sammen men hver for seg. Det er ikke snakk om å feire den med en stor fest osv. Men det er koselig å invitere venner over på middag, se en film og bare ha en hyggelig kveld sammen.

Er du glad i å feire bursdagen din? Hvis ja, hvordan?

Jeg feirer bursdag med både familie og venner, synes det er kjempehyggelig.

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet

Bursdager er en fin unnskyldning for å samle vennegjengen til en fest, så det blir det nok! Også håper jeg på kakespising på selve dagen min, som i år er midt i uka...

Skrevet

Jeg pleier å dra hjem til foreldrene mine på selve dagen min. Også blir det god middag, kake og gaver. Også feirer jeg bursdagen min helgen etter. Det må jeg i år siden jeg har bursdag midt i uka. Da inviterer jeg som regel noen venninner hjem til meg. Lager litt mat, kake og bare hygge seg sammen. Feirer også bursdagen sammen med besteforeldrene og tante/onkel.

Skrevet

Jeg og ett av barna mine har bursdag samtidig og da feirer vi med familien sammen, så det er ikke noen spesiell feiring av meg akkurat.

Skrevet

Nei, ikke noe særlig. Vi har noen slektninger som er tullete etter bursdager og ikke minst *gaver*, og inviterer oss i alle deres, barn som voksne. Da blir det til at jeg inviterer dem i mine barns bursdag også, og det er i grunnen nok for et år.

Venner har jeg i så forskjellige miljøer at det er unaturlig å samle alle til fest, det får bli når jeg blir 50, kanskje...;) Det er alltids mulig å be dem ellers, uten at de trenger å føle at de må ha med gave eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...