Gå til innhold

hva kan det være?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har akkurat sluttet på p-sprøyta. Nå har jeg hatt vonde og harde bryster i nesten to måneder. Magen min er oppblåst og dette har vart like lenge.Men nå i romjulen har magen begynt å tulle med meg. Når jeg går så er det akkurat som om det er noe i magen min som faller hver gang jeg setter ned beinet.Føles som det ikke er no stort som faller. Og det stikker så fælt i magen(smerter som kommer og går iløpet av dagen). Lavere del av magen. Kjennes som kanskje det er no rart med livmor/eggleder...noen som har opplevd no lignende? Jeg er klar på at kroppen min ikke kommer til å være normal på flere måneder. Men jeg må jo begynne å lure litt på hva som skjer nedi der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har akkurat sluttet på p-sprøyta. Nå har jeg hatt vonde og harde bryster i nesten to måneder. Magen min er oppblåst og dette har vart like lenge.Men nå i romjulen har magen begynt å tulle med meg. Når jeg går så er det akkurat som om det er noe i magen min som faller hver gang jeg setter ned beinet.Føles som det ikke er no stort som faller. Og det stikker så fælt i magen(smerter som kommer og går iløpet av dagen). Lavere del av magen. Kjennes som kanskje det er no rart med livmor/eggleder...noen som har opplevd no lignende? Jeg er klar på at kroppen min ikke kommer til å være normal på flere måneder. Men jeg må jo begynne å lure litt på hva som skjer nedi der.

Dra til legen og få det sjekket. Muligens med innvendig UL. Det kan være cyste uten at jeg kan være helt sikker, det gir ømme bryst og magesmerter, murringer.

Få det sjekket!

Skrevet

Enig. Gå til legen. Vondt i magen kan jo ha veeeldig mange årsaker. Helt umulig for noen å svare her om hva dette kan være. Dessuten kan symptomene fra magen være noe som har kommet helt uavhengig av p-sprøyten (ikke sikkert det har noen sammenheng). Vondt i nedre del av magen kan komme fra

- urinveier, blære

- livmor

- eggstokker

- tarm

- utposning på store kar (sjelden, og gir oftere ryggsmerter)

Ta kontakt med legen din, for ihvertfall å utelukke noe som bør gjøres noe med, det er mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...