Gå til innhold

Hva tenker du på

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Du må være sammen med en veldig umoden mann (gutt!) men lav selvtillit om det er så at han oppfatter en dildo som en rival.

La ham bli kjent med dildoen din. La ham bruke den på deg. La den bli hans assistent. Sånn at det er han som gir deg tilfredsstillelse, men med hjelp av dildoen. Tror det kanskje kan fikse saken. Dvs. det kan jo hende at han fortsatt har problemer med at du bruker den alene. Men da er det HAN som har problemer og ikke du egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[...]Kan skjelve i kroppen og dirre av begjær [...]

Skjønner. Du sparer batteri.

Gjest womenwomen
Skrevet
Skjønner. Du sparer batteri.

NB ! Er normalt å ha litt hormonelle svingninger og premenstruelle spenninger i perioder for alle kvinner -bortsett fra de som går på p-piller da ....de er helt døde hormonmessig -og lysten deretter også ganske død . Er absolutt DEILIGERE å leve et naturlig liv uten kunstige hormoner syns jeg " SMILE "

Jeg digger mine hormonkick og sexgalhet .føler virkelig jeg LEVER FULLT OG HELT DA ..livet hadde vært kjedlig ellers ...Deilig å dirre av begjær . : ) .

Skrevet
...Deilig å dirre av begjær . : ) .
Det vet vi med skarre-R'er alt om. Bergensere er menn med innebygd vibrator ;P
Gjest womenwomen
Skrevet
Det vet vi med skarre-R'er alt om. Bergensere er menn med innebygd vibrator ;P

Og det gjelder bare Bergensere tror du ?

Skrevet
Og det gjelder bare Bergensere tror du ?

Neeei, det kan jo tenkes at litt prestasjonsangst også hjelper, men da seilte vi litt vel langt unna topic ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
Neeei, det kan jo tenkes at litt prestasjonsangst også hjelper, men da seilte vi litt vel langt unna topic ;)

Ha ha ha !Youre funny !

Husker jeg lå med en ny litt fremmed mann for første gang : ) Han var mye eldre enn meg ! Men fy så kåt jeg var på han : ) Superkjemi !

Som sagt - jeg skalv litt av begjær for han ...

Og dusten trodde jeg var anspent og engstelig ...ha ha

Hvor det går an å misforstå folk : ) Jeg var jo bare vanvittig kåt på han og presset musa mot han klissvåt: ) Er det rart jeg dirret av begjær da ...når jeg kjente den stive deilige PIKKEN hans mot underlivet : ) Gøy minne SMILE

Jeg har visst innebygd vibrator JEG OGSÅ ... he he : )

• 4 uker senere...
Skrevet
å bruke vibrator er ikke utroskap...men det at du har en kjæreste som helt klart blir usikker på seg selv ved tanken på at du skal/eller/bruker en burde du jo tenke på hvis dere skal

være i et forhold.

du sier at han 18 år, ikke alle 18 åringer er like erfarne og sikre på seg selv, for du var eldre? 23 ikke sant??

så det kan jo tenkes at du har litt mer erfaring eller bare er litt mer sikker på deg selv.

Han er 23..

Skrevet
Hei:)

Har nylig kjøpt meg min første vibrator.

Jeh er i et forhold, det har jeg værVirkelig? t i 2 år med samme gutt..

Denne gutten spurte om jeg hadde prøvd min nye "venn" enda(vibratoren)

Det aded jeg, men jeg velgte å svare nei.

Hadde syntes at dette var bra for hvis jeg brukte den var jeg utro..

Han mente at det var utroskap å bruke virbrator.

Virkelig, er det noen andre som mener dette?

:O

Ja faktisk, det er ufattelig mange tullinger ute og går.

Hvis du er veldig glad i typen kan du gi ham sjanse ved å be ham lage avstøp av sin egen pikk som du kan leke med innimellom. Dette for å teste om han er bare sykelig sjalu fordi han er glad i deg eller er han bare skjeiv i huet og vil innskrenke dine rettigheter til å ha det gøy.

Skrevet

Her kan jeg ikke noe annet enn å riste på hodet.....

Som noen andre skrev, han må være veldig usikker på seg selv.

Hvis du er utro ved å bruke en vibrator, er vel han også utro når han runker.....

Han føler seg nok litt truet av vibratoren tror jeg, redd for at han skal bli "erstattet" eller bli "overflødig"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...