Muffinsdilla Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nettopp strikka ferdig flere par med votter, og vil ha en ny utfordring, nemlig sokker. Har styrt unna det i lang tid, fordi jeg frykter hælstrikinga. Er det noen som har link til en lett forståelig oppskrift, eller god forklaring? Vil virkelig lære meg det! Har en viss anelse om hvordan det foregår, men tør ikke sette igang før jeg har fått noen gode råd! Håper på mange svar!
Alsana Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Leggjer ved ein link til ei side eg las gjennom før eg strikka mitt første par. Her er mange bilete så ein kan forstå det visuelt. Det er tre guider, men det er nok best å starte med den første. http://www.cometosilver.com/socks/ Det er ikkje så vanskeleg som ein kan tru - eg var også litt redd for hælen, men så tenkte eg på kor mange andre det er som har klart å skjøne det, og sette i gang. Lukke til!
iden Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Du finner massevis av fine oppskrifter på Garnstudio, bare søk på sokker, så finner du massevis!! Jeg liker godt de oppskriftene med Eskimo garn, det er ganske tykt, og da går det fort å strikke!!! hihi Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå