Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er riktig å legge dette spørsmålet her.. men det får stå sin prøve. Er det noen som husker X-it. Den ser sprayen som skulle fjerne lukt uten å lukte. Super å ha på badet og til stinkene sko o.s.v. Nå finner jeg den ikke igjen noe sted. Er den trukket fra markede tro ? Noen som vet hvorfor i tilfelle ?Eller vet noen hvor den er å få tak i ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Molly84
Skrevet

Tror den ble trukket fra markedet fordi den rett og slett ikke funka no særlig.. Syns

iallefall jeg husker no snakk om det, men mulig jeg tar feil.

Skrevet

Jeg har ikke sett den på evigheter.. Men jeg syntes ikke den funka noe særlig...

Skrevet
Vet ikke om det er riktig å legge dette spørsmålet her.. men det får stå sin prøve. Er det noen som husker X-it. Den ser sprayen som skulle fjerne lukt uten å lukte. Super å ha på badet og til stinkene sko o.s.v. Nå finner jeg den ikke igjen noe sted. Er den trukket fra markede tro ? Noen som vet hvorfor i tilfelle ?Eller vet noen hvor den er å få tak i ?

Jeg vet det er veldig mange med stomi som fremdeles bruker den, så den er nok å få tak i fremdeles på utvalgte plasser.

Den blå x-it fant jeg sist hos en butikk som leverer medisinsk utstyr... (sånn som støtteskinner, stomiutstyr, brystpumper osv)

Den var i miniatyrflaske, 100 eller 150 ml hvis jeg ikke husker helt feil.

spør på apoteket, de vet kanskje hvem som selger slikt utstyr der du bor.

Skrevet

Hm. Syns den virket helt glimrende jeg da.

Takk for opplysningen Gjest. Vet om et slik sted du nevner. Heter det bandasjist eller noe lignende tro ? Skal jammen forhøre meg der iallefall.

:blomst: til deg.

Skrevet

X-it er jo den beste lutfjernern man får tak i... Her har de sluttet å ta den inn så og si overalt, men på ica maxi så har de den forsatt!

Skrevet

:smilyblomst: til Gjest nr 2 også.

Dro til Ica maxi på Bjølsen i Oslo, og de førte den de ja. :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...