Gjest Gjest_Helen_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes det er så trist og vanskelig å tenke på de som er borte, at jeg aldri mer skal få snakke med dem, i alle fall ikke i dette livet. Så vondt og rart å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P Skrevet 5. januar 2009 #2 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er helt sant Helen, selv om at man kan aldri føle det sammen, men likevel skjønner jeg godt hva du mener, det er trist ja, i hvert fall hvis det r noen nære du har mistet?! Jeg har heldigvis ikke kommet bort i det ENNÅ, men det kommer sikkert etter hvert hvis ikke døden vil ta meg aller først. Det vondeste jeg har opplevd var å bli forlatet av kjærsten som jeg elsket å var TOTALT abhengig av han. deprimert, skjulte det fra familien, ingen støtte, våkne netter av redsel å tårer, ensom, fortvilet, det er helt ubeskrivelig. Men nå er jeg jo forlovet med han da, fikk han tilbake etter 1 års lidelser. Men det blir noe helt annet når du mister personen for godt .. Prøv å trøst deg med det du har igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå