Gå til innhold

Fryyyser

Gjest frossen gjest

Fremhevede innlegg

Gjest frossen gjest
Skrevet

Her er en frossen klage!

Jeg fryser så innmari, tror det har vært den kaldeste vinteren overhodet (selv om vi bare har hatt noen dager med snø og minus her jeg bor

Men ikke nok med at det er kaldt ute, jeg fryser inne også....selv om gradestokken viser 23g i stua...og mannen sitter i tskjorte :sjenert:

Bekledningen de siste to mnd har bestått av devold-merinoullklær innerst (t.o.m ulltruse..) og lag på lag med klær utenpå det ( sover faktisk i merinoull også!), og når jeg er ute har jeg en god og tykk jakke, høye forede vintersko som er vanntette, lue, votter, skjerf...og såklart ullvang spesialsokk med hjemmestrikket ullsokk på til enhver tid..

Jeg er mye ute i hverdagen så det er ikke det at jeg er "stuebrent" heller.. Alltid kalde hender og bein...

Er ikke akkurat sykehjemspasient heller, bare 30 år!

Drømmer om sol og sommer...

Noen som har noen varmende tips før jeg melder meg inn i fremmedlegionen for å være en varm plass i lang tid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg har det samme problemet som deg og venter spent på tips! :popcorn:

Skrevet

Jeg også!! Er SÅÅÅ kald! Sitter i denne stund og hutrer på jobb! Er til å bli gal av! :P Jeg har også på meg sko med saueskinn inni og ullsokker nedi, men fortsatt er jeg kald på bena! Hos meg er det alltid kaldt (syns jeg), og min samboer sitter også i t-skjorte, mens jeg hutrer under et ullteppe! Jeg tror vi trenger desperat hjelp fra noen som er varme, og kan fortelle oss hvorfor de er det :P

Skrevet

Mange fryser fordi de mangler jern. Kan dette være en forklaring for noen av dere?

:-)

Gjest frossen ts
Skrevet
Mange fryser fordi de mangler jern. Kan dette være en forklaring for noen av dere?

:-)

Har akkurat sjekket blodprosent og jernlager, det var helt fint... Ikke er jeg skinnmager heller, 172 høy og 57kg..

Men takk for tips!

Skrevet
Har akkurat sjekket blodprosent og jernlager, det var helt fint... Ikke er jeg skinnmager heller, 172 høy og 57kg..

Men takk for tips!

Samme her! Nok jern i kroppen, og nok fett på beina. :fnise:

Skrevet

Da foreslår jeg aromabad. Lavendeldråper kan få fart på blodomløpet. :-)

Skrevet

Spiser du nok mat? Det er vanlig aa fryse mer om man spiser litt for lite.

Skrevet

Trening - får i gang blodomløpet. Hjelper både på kort og lang sikt.

Gjest frossen ts
Skrevet
Trening - får i gang blodomløpet. Hjelper både på kort og lang sikt.

Trener 3 ganger i uken, styrke og kondisjon, samt går konsekvent til jobb 4 dager i uken tur/retur, 20min en vei.

Spiser frokost (sånn ca et par skiver grovt brød, melk og kaffe), lunsj (ca samme som frokost, middag hver dag, og et par knekkebrød til kvelds.

Men merkelig nok, selv om jeg fryser så mye så må jeg ha soveromsvinduet åpent om natta, uansett vær og tempraturer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...