Gå til innhold

Tar wartner kjønnsvorte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort spørsmål - tar det den frysesprayen man får kjøpt på apoteket, Wartner, kjønnsvorter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ihvertfall at den ikke skal brukes i ansiktet, så jeg hadde holdt dette langt unna underlivet mitt, for å si det sånn. Er vel beregnet på steder med litt mer hardfør hud.

Skrevet

Sjansen for at du har kjønnsvorter inni skjeden (hvis du er jente) er ganske stor, så jeg ville har tatt en tur til legen å fått de(n) bort.

Skrevet

Jeg har testet nå...da den lå lett tilgjengelig så var det greit. Skal gi tilbakemelding her på hvordan det utvikler seg.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

nå- hvordan gikk det?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt den på kjønnsvorter, og det gikk greit. Synes det kanskje ser ut som jeg har fått et pittebittelite arr der, men huden inni kjønnsleppene ser jo helt tullete og ujevn ut uansett så det er jo ikke akkurat noe noensomhelst kommer til å merke om de så legger seg ned og glor med halogenlampe og forstørrelsesglass.

Det er litt skummelt da, du må passe på å ikke svi av huden rundt!

Men det står vel ganske så klart og tydelig i pakningsvedlegget at du absolutt ikke skal bruke den der, så vet ikke om det er noe jeg bør anbefale. Det er ikke så forferdelig stress å stikke til lege/gratisklinikk og få en resept på et middel som faktisk er ment for kjønnsvorter. Det første jeg fikk funket ikke så bra, derav bruken av Wartner i sinne og desperasjon. Men det andre linimentet jeg fikk resept på senere tok knekken på dem på under en uke.

• 2 uker senere...
Gjest Vortesvin
Skrevet
. Men det andre linimentet jeg fikk resept på senere tok knekken på dem på under en uke.

Hva het denne kuren? Hvor lenge har du vært "vorteløs" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...