Gå til innhold

silikon

Gjest Gjest_Amalie_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Amalie_*
Skrevet

Hei,

Jeg er 168høy, veier 46kg, og har 75b. Jeg vurderer og ta silikon.

Har lyst på en full c cup. Jeg prøver å legge på meg. Er for tynn nå.

Men uansett typen syns det er tull og bruke sånn 30 000kr på silikon. Og han liker ikke tanken på silikon. Men jeg har dårlig selvtilit over puppene mine.

Jeg lurer på om dere som har tatt silikon angrer på det. Og i tilfelle hvorfor.

Hvilken klinikk tok du det på?? Over eller under muskelen? Hvor mye?

Fått noen komplikasjoner?? Fortell litt om det ..

Hmm skal, skal ikke ..??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dipsy_*
Skrevet

Heihei du ;) Jeg skal også ta silikon, er 1.64 høy, veier 55kg og bruker nå 75b. Skal også ha en full 75c :) Skal legge under muskel og snittet i armhulen :)

Men jeg anbefaler deg å gå inn på ceescees verden eller hvordan d skrives ;) Det ligger på dagbøker ;) Mellom a-d ligger den :)

Mvh Dipsy :)

Skrevet
Heihei du ;) Jeg skal også ta silikon, er 1.64 høy, veier 55kg og bruker nå 75b. Skal også ha en full 75c :) Skal legge under muskel og snittet i armhulen :)

Men jeg anbefaler deg å gå inn på ceescees verden eller hvordan d skrives ;) Det ligger på dagbøker ;) Mellom a-d ligger den :)

Mvh Dipsy :)

Ikke pent med silikon bryster, ingen menn jeg kjenner liker det.

Gjest Pascale
Skrevet

Vel, jeg er av den mening at man ikke skal kun legge inn silikon hvis det er pga hva andre kan synes om dem. 75B er ikke akkurat så lite- det er mange bh-typer man kan bruke som kan fremheve dem ganske godt.

Skrevet

Hvis du har planer om å legge på deg, så kan det jo godt tenkes at brystene dine også blir større da :) Kanskje du skulle prøvd å lagt på deg litt først, å se hvordan du føler deg da. :vetikke:

Skrevet
Ikke pent med silikon bryster, ingen menn jeg kjenner liker det.

Om de du kjenner ikke liker det så betyr ikke det at ingen liker det. Kjæresten min liker meg veldig godt nå, uten silikon, men han har ikke noe i mot silikonpupper heller. Det er ganske mange som liker det, men så klart vil ikke kjæresten din eller gode venner si at "Ja, jeg liker det mye bedre enn dine naturlige!". Dessuten er det mange med silikonpupper som ser ut som de har naturlige...

Uansett, smaken er som baken, takk og lov:)

Skrevet
Hei,

Jeg er 168høy, veier 46kg, og har 75b. Jeg vurderer og ta silikon.

Har lyst på en full c cup. Jeg prøver å legge på meg. Er for tynn nå.

Men uansett typen syns det er tull og bruke sånn 30 000kr på silikon. Og han liker ikke tanken på silikon. Men jeg har dårlig selvtilit over puppene mine.

Jeg lurer på om dere som har tatt silikon angrer på det. Og i tilfelle hvorfor.

Hvilken klinikk tok du det på?? Over eller under muskelen? Hvor mye?

Fått noen komplikasjoner?? Fortell litt om det ..

Hmm skal, skal ikke ..??

Jeg har ikke operert meg enda, har konsultasjonstime i morgen og så blir det operasjon i juni regner jeg med. Kjæresten min likte tanken på at jeg skulle operere meg etter barn og amming og en gang vi har vært gift i flere år, greit å rette opp på det som er rimelig ødelagt etter barn og amming. Men da jeg foreslo at jeg ville gjøre det nå i stedet for å ergres i minst ti år før jeg gjorde det, ble han veldig skeptisk. Han sa at han ville tenke på det som falske pupper og at det kom til å bli rart siden han visst de ikke var "ekte" pupper. Han var veldig skeptisk og sa mange ganger at han liker puppene mine sånn som de er nå osv. De er en håndfull og ekte, altså mer enn nok for hans del. Men han kan ikke la være å glo på damer med store pupper, så pupper liker han;p Jeg tror rett og slett all denne skepsisen er pga at han ikke vil såre meg. Det sender litt feil signaler om HAN foreslår en operasjon og blir veldig ivrig... Da blir det plutselig sånn at han ikke liker deg som du er, og det tror jeg de fleste kjærester vil at du skal vite. Du er bra nok som du er! Jeg gjør ikke dette for kjæresten min sin skyld, jeg gjør det for meg selv. Her er det bare viktig at du går forsiktig frem og forklarer hvorfor du gjør det, og kanskje hinter frempå at det er lov å like silikonpupper selv om du ikke har det - enda, det er en fin linje mellom å rope HURRA og samtidig ikke såre deg:)

De som har operert seg har som regel undersøkt mye på forhånd og tenkt nøye gjennom saken før de tar det siste steget og gjennomfører en operasjon. Finn all mulig informasjon. Jeg vet f.eks. om et utrolig bra amerikansk forum hvor mange fra hele verden kommer med erfaringer, historier, tips og råd og bilder. Du kan sende en PM om du vil ha adressen. Hold deg unna slike åpne forumer som her, det kommer ofte usaklige kommentarer fra trangsynte folk. Ceecee's dagbok under generell dagbok a-d har utrolig mange historier og informasjon fra mange hyggelige damer:) All info du stiller spm om kan du spørre om der, du får alltid svar:)

Lykke til med avgjørelsen, men husk at dette er ikke noe du gjør fordi du fikk et innfall en dag;)

Skrevet

Jeg opererte meg i mars i fjor, og jeg har ikke angret et sekund!!! Jeg er 167cm og vier 64kg og jeg brukte en liten A! så det vil si at jeg hadde nesten ikke pupper, mens jeg nå har en C og det passer perfekt til kroppen min.

Ikke hør så mye på hva alle andre sier, men tenk nøye gjennom dette. Jeg leste masse før jeg bestemte meg for dette, og selvfølgelig var jeg skeptisk pga de komplikasjonene som kan oppstå. Men det er få som opplever komplikasjoner, og jeg har ikke hatt noen.

Ingen av de jeg kjenner ser at jeg har silikon, og det kjennes heller ikke ut som silikon! Nå er det så mange som har silikon at man har faktisk store problemer med å se hvem som har det og hvem som ikke har det, så akkurat det skal du ikke tenke på.

Jeg opererte meg på Fornebuklinikken i Oslo. Anbefales på det varmeste. De er kjempehyggelige, flinke og man har livsstidsgaranti som ingen andre klinikker har ;)

Men som det ble sagt før her: gå på CeeCees side og lese. Det er en suuuper side og hvor du kan møte andre som har samme tanker omkring dette som det du har.

Lykke til!

Skrevet

Ikke gjør det. 75b er helt fint. Silikon er ikke pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...