Gå til innhold

sexpartnere

Gjest Gjest_Malina_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Malina_*
Skrevet

Jeg er ei jente som akkurat har blirr 19år som har hatt 7 sexpartnere. Selv synes jeg dette begynner å bli mange og lurer derfor på hvor mange dere andre har hatt :)

Er du mann eller kvinne, hva er alderen og hvor mange sexpartnere har du hatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg er ei jente som akkurat har blirr 19år som har hatt 7 sexpartnere. Selv synes jeg dette begynner å bli mange og lurer derfor på hvor mange dere andre har hatt :)

Er du mann eller kvinne, hva er alderen og hvor mange sexpartnere har du hatt?

Antall partnere er alltid en privatsak .Ingen andre har krav på å vite .Spør de om noe så dumt -skal de ikke få et ærlig svar - fra meg i hvertfall .

Uansett - dersom du med hånden på hjertet kan si at alle disse opplevelsene var fine og lærerike for deg - så er ikke ditt antall for mye .Om du ikke angrer selv på dem .

MEN -føler du at du godt kunne unnvært enkelte av dine nummer ...ja da bør du begynne å bli litt mer kresen på hvem du ligger med fremover .

Bare et råd !

Alle mine ONS har stort sett vært vakre opplevelser - jeg angrer ikke på noenting !

Kan du si det samme om dine ONS ?

Bare husk BRUK KONDOM -så slipper du både bekymringer og risiko for SOS .

Gjest Gjest_malina_*
Skrevet
Antall partnere er alltid en privatsak .Ingen andre har krav på å vite .Spør de om noe så dumt -skal de ikke få et ærlig svar - fra meg i hvertfall .

Uansett - dersom du med hånden på hjertet kan si at alle disse opplevelsene var fine og lærerike for deg - så er ikke ditt antall for mye .Om du ikke angrer selv på dem .

MEN -føler du at du godt kunne unnvært enkelte av dine nummer ...ja da bør du begynne å bli litt mer kresen på hvem du ligger med fremover .

Bare et råd !

Alle mine ONS har stort sett vært vakre opplevelser - jeg angrer ikke på noenting !

Kan du si det samme om dine ONS ?

Bare husk BRUK KONDOM -så slipper du både bekymringer og risiko for SOS .

Jeg har vært sammen med 3 av disse der to av forholdene varte i mange år. (Det ene i 3år og det andre i over 1år). De sexpartnerne jeg har hatt har vært noe mer enn et ONS, så nei det er ikke noe jeg angrer på. Jeg spør fordi jeg rett og slett lurer, og jeg forventer ikke at de som ikke vil fortelle om det skal svare på spørsmålet mitt :)

Gjest Ung mann
Skrevet

Har fått det spørsmålet noen ganger og har alltid svart unnvikende. Man blir på en måte stemplet uansett hva man svarer. Men jeg har da en "svartebok" så jeg vet svaret selv.

Så dette blir vel første gang jeg svarer på det spørsmålet, like greit å være anonym.

Jeg ble seksuelt aktiv for 9 år siden, siden den gang har jeg tilsammen vært i 4 forhold i tilsammen 6 år. Så det blir disse 4 jentene pluss 62 andre jenter.

Litt i overkant muligens, men jeg har roet meg ned i det siste. Nå har jeg kjæreste og er veldig happy med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...