Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk sjokk da jeg fant ut hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg hadde dessverre en periode i livet hvor jeg brukte sex som "medisin", og da ble det mange affærer. Mitt tall er svimlende 71 sexpartnere :sjokkert:

Hvor mange har dere vært med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 :ler: Hadde nok styrt unna deg :)

Det håper jeg, med mindre du er homo ;)

Jeg er klar over det er mange, men jeg er i det minste ingen Rune Rudberg.

Skrevet

7. Men jeg er temmelig sikker på at hvis det hadde vært 71, så hadde jeg kommet ut av tellinga for lenge siden. Har du ført logg???

Skrevet

Hvordan kan en bruke sex som medisin?

Har vel hatt 7 ..

Skrevet
Hvordan kan en bruke sex som medisin?

Har vel hatt 7 ..

Når man ikke har det bra så kan det føre til alle slags avhengigheter. Noen tar dop, noen blir alkiser, jeg hadde sex.

Skrevet
Jeg fikk sjokk da jeg fant ut hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg hadde dessverre en periode i livet hvor jeg brukte sex som "medisin", og da ble det mange affærer. Mitt tall er svimlende 71 sexpartnere :sjokkert:

Hvor mange har dere vært med?

Har du husket å sjekke deg for sykdommer?

Skrevet
7. Men jeg er temmelig sikker på at hvis det hadde vært 71, så hadde jeg kommet ut av tellinga for lenge siden. Har du ført logg???

Absolutt ikke, men jeg satte meg ned for å ta et oppgjør med meg selv, fordi den delen av meg er over. Men for å få en avslutning så trengte jeg å vite hvor mange det dreide seg om. Det var et slag i trynet, men nå vet jeg det, og da kan jeg også akseptere det, og så legge det bak meg.

Ikke at det betyr noe, men dette dreier seg om en periode på nærmere 20 år.

Skrevet
Har du husket å sjekke deg for sykdommer?

Ja, har du?

Skrevet

Teller ikke. Har vel blitt over 20 nå når jeg har begynt å få penger for det.

Skrevet
:sjokkert:
Skrevet
Absolutt ikke, men jeg satte meg ned for å ta et oppgjør med meg selv, fordi den delen av meg er over. Men for å få en avslutning så trengte jeg å vite hvor mange det dreide seg om. Det var et slag i trynet, men nå vet jeg det, og da kan jeg også akseptere det, og så legge det bak meg.

Ikke at det betyr noe, men dette dreier seg om en periode på nærmere 20 år.

Det høres bra ut ;) Vet ikke hva det skulle ha å si, men det er på en måte betryggende at du husker alle, da kan du jo ikke ha vært helt bortreist da det skjedde.

Skrevet
Det høres bra ut ;) Vet ikke hva det skulle ha å si, men det er på en måte betryggende at du husker alle, da kan du jo ikke ha vært helt bortreist da det skjedde.

Jeg husker alle, men jeg husker ikke navnene på alle dessverre :rødme:

Skrevet
Når man ikke har det bra så kan det føre til alle slags avhengigheter. Noen tar dop, noen blir alkiser, jeg hadde sex.

Har det ikke så bra jeg heller men tyr ikke til ukristiske valg som mange partnere, dop eller øl for det.. jeg tar den lette veien ved hjelp av psykolog og tid til meg selv, anbefaler deg det samme :)

Skrevet
Ja, har du?

Trenger ikke, da jeg ikke har ligget rundt.

Skrevet

For penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...